,,Zurrita Shepardová." Dav utichl a začal se rozhlížet kolem sebe, aby zjistili, kdo je vlastně ta nešťastnice malá.
Zurritu naše čtyřčlenná rodina znala. Díky malému počtu obyvatel se tu v podstatě znal každý s každým, čímž to bylo pro ostatní ještě horší. Ale určitě ne tak hrozné jako pro 13 letou Zuri.
,,Neboj se a pojď sem." pobídla jí ještě jednou Effie a Zuri se dala do pohybu. Vyšla shody a ocitla se na placu vedle Effie, která se na ní soucitně usmála. ,,No, a nyní zase chlapci."
Pokynula hlavou a došla k druhé nádobě s lístečky. Pomalu se jimi začala přehrabávat, než jeden vytáhla.
Pomalu s ním došla k mikrofonu, otevřela ho a vypadalo to, jako by prodělala sekundový infarkt. Našla si pohledem v davu lidí brunetu a blonďatého chlapce, čímž všem došlo, co to znamená.
,,Rye Mellark." Katniss, Peeta, Willow s sebou cukli na místě, jen chlapec zůstal v klidu stát. Nahrnuly se mu slzy do očí, poohlédl se po své sestře, která stála opodál a pomalu se rozešel v doprovodu Mírotvorců nahoru k Effie.
Když tam došel viděl i náznak slz v očích Effie. Effie mu dala ruku okolo ramen a dovedla ho k Zuri, pak se obrátila zpět k lidem. ,,Tak tady jsou, naši dva spláti z 12. kraje." obě dvě ubohé děti si prohlédla a o krok ustoupila. ,,No tak, podejte si ruce." po váhavé chvíli se s tím děti smířili a ruce si podaly. ,,Úspěšné Hladové hry a Kéž vás vždy provází štěstěna."
Jakmile padla poslední slova Effie dvě nebožátka se dala k odchodu. Čekali v poloprázdných místnostech na svou rodinu, aby se mohli rozloučit.
Do místnosti vtrhla bruneta s blonďákem a dcerkou v pozadí. Okamžitě došla ke svému nebohému synovi a v táhla ho do objetí. ,,Je mi to tak strašně líto." chlapec se od ní odtáhl a pohlédl jí do očí. ,,Je to v pořádku, mami." s ubrečenýma očima od něho ustoupila a ihned jí vystřídal jeho otec, který ho vtáhl do pevného otcovského objetí.
,,Willow. Bože, jsem tak rád, že tě nevybrali." s těmihle slovy se chlapec sehl k menší dívce a objal jí. ,,Musíš to vyhrát." zakňourala mu do ucha dívenka a odtáhla se od něho. ,,Postarej se o ně." řekl a narovnal se.
Chvilku po tom, co se rozloučili vtrhli do místnosti Mírotvorci a nebohého chlapce odvedli od své zničené rodiny pryč. Odvedli je k vlaku, který je měl odvést do Panemu k aréně.
Ve vlaku na ně čekala celkově přínosná hostina a překrásně upravené prostředí. Effie byla již známou samozřejmostí, ale menším překvapením byl pro splátce Haymitch, který jim měl dělat lektora, protože jiní výherci z 12.kraje se k tomu neměli.
ČTEŠ
Hunger Games: Sequel [CZ]
FanfictionJe to tu znovu, již po 77. se započali další Hladové hry. Kapitol povstal, Aréna byla obnovena. Přání Katniss, Haymitche, Johanny a Coinnové bylo vyslyšeno, děti dětí, děti dospělých, děti všech znovu čeká boj o holý život. Po všech krajích se brzy...