➵1➵

28 1 4
                                    



,,Mami ? Já se bojím." utrousilo se slzami v očích malé děvčátko. ,,Není čeho se bát." usmála se na ní její matka se stejně uslzenýma očima jako ona a sehnula se k ní. ,,Slibuji, že tě nevyberou." jemně jí polaskala po vlasech a políbila jí na čelo. Neposlušné pramínky vlasů jí zastrčila za ucho, narovnala se a i ona sama si poupravila vlasy a promnula obličej, aby zakryla pláč. ,,Tak pojď. Bráška s taťkou už čekají." zhluboka se nadechla a nastavila ruku. Děvčátko se jí chytilo a spolu vyšli z pokoje.

Když žena pohlédla do uplakaných očí svého naproti stojícího manžela okamžitě se jí vybavilo slosování před pár lety, kdy vybrali její sestru, jí a Peetu; Okamžitě se jí nahrnuly slzy do očí, které se vší silou pokoušela zahnat.

Obě děti pohlédly do očí svých rodičů a snažili se vypadat silně. Nebo aspoň o čtyři roky starší chlapec se snažil vypadat silně před svou sestrou. ,,Willow pojď. Necháme je chvilku o samotě." řekl přerývaně a nastavil jemně rozklepanou ruku. Dívenka se pustila matky a chytla se brášky.

....

I po těch letech je to pořád stejné. Náměstí je sice méně obležený, než si ho dokážou výherci vybavit. Ale i přes to se tu pár rozklepaných duší najde. Mírotvorci jsou na svých místech a odebírají krev všem možným účastníkům 77. Hladových her.

,,Ryei, já se bojím. Bolí to ?" řekla rozklepaně malá dívenka a podívala se kolem sebe na ten všemožný rozruch. ,,Neboj, nebolí. Jenom to trochu štípne." ujistil jí pevných hlasem bratr, který vypadal na to, že si svou odpovědí nebyl zrovna jistý. ,,A teď běž. Potom, až bude po všem běž za rodičemi."

I když to asi většinu překvapí, tak i Effie byla opět vybrána, aby pořádala sklizeň splátců. Její vlasy dosahovaly obřích rozměrů a všemožných barev, vše na ní působilo, jako při starém, jen její úsměv byl spíše povadlý a né takový, jaký si ho Katniss pamatovala.

,,Vítejte, úspěšné Hladové hry a Kéž vás všechny vždy provází štěstěna. Takže ještě než začneme máme pro vás speciální film, který jsme přivezli až ze samotného Kapitolu."

Nastalo ticho a celým náměstím se rozléhal povědomí hlas z videa, kteří oba dva splátci dobře znali, a nesnášeli.

,,Tak a nyní nastal čas, abychom vybrali jednoho statečného odvážlivce. Mladého muže a ženu, kteří budou mít čest reprezentovat 12 kraj v našich už 77. Hladových hrách. Jako obvykle, nejdříve dámy." dokončila svůj monolog Effie a pomalu došla k nádobě, kde se nacházelo pár lístečků se jmény.

Opět nastalo zdlouhavé ticho, než Effie vytáhla jeden z lístečků. Pomalu nahlédla dovnitř a vypadalo to, jako by jí spadl kámen ze srdce, i když to bylo trochu nevhodné. I tak z klesle přečetla ono jméno. 

Hunger Games: Sequel [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat