1 - AKU !

277 10 0
                                    

Aku Z . Nama penuh aku , kau tak patut tahu . Tak penting . Aku tak cantik , tak jugak baik . Aku ni biasa je . Nak kata kaya , tak ! Nak kata miskin sangat pon tak jugak . Sederhana je .

Oh ya ! aku ni perempuan . Maybe kau ingat aku lelaki kan ? dah nama pon Z . No , im a young girl .

Muka nak cakap cantik , tak cantik pon . Kulit tak putih macam kau . Pendek . Perangai tak macam perempuan sangat . Aku bukan tomboy okay ? Watch your mouth !

Family aku ? Aku rasa tak payah lah nak tahu . Tak menarik pon pasal family aku . Macam kau lah , kau ada family kan ? Apa kau rasa ada family , sama lah macam aku . * senyum sinis *

Perangai aku je , kasar sikit . I means , tak gedik . Manja . Sweet . And so on . I hate this ! * muka geli * Pemalas tu biasalah . Macam kau jugak , tapi tak teruk sangat . Every words yang keluar dari mulut aku ni , tak sopan sikit . Lucah . Kesat . Kasar . Pandai lah kau pikir !

Pakaian ? macam biasa . T-shirt lengan panjang . Seluar Track . Tudung . Yess ! aku memang tutup aurat . Tak seksi . Tak mahal . Tak berjenama . Bundle je yang aku mampu . Aku bukan macam kau . Kau kaya . Mampu . Lebih pada mampu . Kan ?

Bukan tak nak bergaya . Aku tak suka . Bosan . Rimas . Bergaya sebab nak tarik perhatian ? Nampak cantik ? Nak pujian ? Oh ! tu bagi kau lah . Bukan aku . Okay ?

Hidup aku . Dicaci . Dimaki . Dihina . Dikutuk . Dimalukan . Tapi takpe ,
aku dah terbiasa . Dah sebati dalam hidup aku dengan semua tu . Kau nak cakap apa pon pasal diri aku , teruskan . Jangan risau , aku tak marah . Tak gelak . Tak sakit hati . Terasa apatah lagi . Hati aku dah takde rasa pon . Kosong . Aku ulang , kosong !

So , aku rasa cukup lah sampai sini aku kenalkan diri aku kat korang . Let's meet my friends !

THE LONELINESS .Where stories live. Discover now