6 - HAPPY

103 3 0
                                    

Aku kalau kat rumah , aku jadi pendiam . Tapi , kawan aku jelah yg boleh bagi aku happy , biar sekejap . Aku hargai . Sekurang nya , hilang lah sikit tekanan hidup aku bila lepak , jalan2 dgn kawan aku even perangai macam celaka sorang2 . Haha !

Aku keluar lepak dgn kawan aku time malam je , around 8-10 pm tak pon 9-12 am . Lama kan ? Tapi , aku rasa sekejap je . Port biasa kitorang lepak , ofcourse lah kat privacy places like playground .

Aku dgn kawan aku memang suka lepak tempat gelap , orang tak nampak . Bukan buat maksiat okay ? Sapa yg pikir macam tu , aku tumbuk muka dia . Jangan sentap beb !

Kitorang biasanya ramai jugaklah lepak , paling banyak 15 orang . Paling sikit 4/5 orang . Kalau lepak , just aku dua orang dgn membe rapat aku je girls kat situ S bahaya kan ?

" Cantik lah kau malam ni z ."

Aku rasa nak tumbuk je setan ni , nampak tak dia menganjing plus mengutuk plus perli aku ? Well , jantan ni memang suka sakitkan hati aku . Huh !

" Woi Z , kau isap rokok lagi ke skarang ? " P

Ni , time lepak dgn membe dorang yg aku tak kenal , so P ni memang saja tanya macam tu , dia nak malukan aku . Tak guna punya jantan ! Tapi , aku tak kisah .

" A'ah , aku isap lagi . Asal ? " -Me

Aku jujur okay , takde maknanya aku nak cover ! not my type ! aku kisah apa kalau dorang kutuk aku pon like ' tak padan dgn pompuan isap rokok ' betol kan ?

" Gile lha kau , ingat dah stop isap rokok . Bagi aku sebatang weh ! " - P

Oh ye , ni dia saja nak test aku , aku nak bagi ke tak . Pandai kan ? But , memang tak lah aku nak bagi . Go die bullshit !

" Besar dowh punggung dia . Stim pulak aku tengok ! " - B

Kalau nak tau , ni dia tengah kutuk memang punggung dia besar pon , lentik pulak tu . Sekali tengok , balik main sabun lah . Haha !

" Haha ! kepala hotak kau stim . Tapi , terliur jugak kan tengok ? Tak nak try ke ? " - Me

Aku dah cakap , aku layan je kepala mangkuk ni . Otak kuning tu tak pernah dia tinggal . Tapi , lawak sial . Haha !

" Kepala bapak korang korang lah ! kutuk punggung aku pulak . Babi ! " - S

Aku paling suka tengok dia marah . Mulut betina ni memang puaka . Dah , punggung dia besar sangat kot . Sape tak stim kan ? * senyum sinis *

" Putih lah z sekarang . Kau pakai produk ke weh ? Qu puteh ? " - SY ( lelaki okay )

Memang jenis suka kutuk orang jin ni sorang , dia gemuk tak sedar pulak . Benci aku babi ni !

# For your information , author dah penat nak type , so author ss kan jelah ye . Kbhai !

* godio sayey - Apa sayang ? ( S)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

* godio sayey - Apa sayang ? ( S)

Nampak tak kat situ , mulut macam celaka . Nak marah tapi lawak . Terpaksa lah gelak . Hahha ! Kalau korang tak faham , maklumlah ' ganu ' kan ? Okay , aku dah tolong translatekan .

 Hahha ! Kalau korang tak faham , maklumlah ' ganu ' kan ? Okay , aku dah tolong translatekan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

* Eleh , macam aku dok ahu mu tu - eleh , macam aku tak tahu kau tu .
* ak plok doh - aku pulak dah .
* mu dok tido agi mase nim mu wak mnde - Kau tak tidur lagi masa ni , kau buat apa ?
* xdok mase ku nok layang blue - takde masa aku nak layan blue .
* ngex - is bongok/bodoh/ bangang .

Nampak tak bukan main panjang sis translate * lap peluh kat dahi * Ni satu ,  jantan ni dah jadi otak kuning ? Ni yg malas nak layan makhluk Allah time 2/3 pagi ni . Tengok ? ( SY )

* Z tpop ket - Z , top up sikit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

* Z tpop ket - Z , top up sikit .
* Babi tenet aq mapuh - Babi internet aku mampos ( expired )
* mnd topup ? - to up apa ?
* dok pham ku - tak faham aku .
* 5ya ke 2ya - ' ya ' is ringgit .
* aq gati mula - aku ganti semula / balik .

Ha , nasib aku layan kutuk2 aku pon jantan tak guna nih . Time susah pon nak maki2 ke ? Haish ! * muka hulk * ( SY )

Whasap bro ! ha , amacam ? senangkan aku show off je chat aku dgn kawan kepala gila aku ni . So , dah tengok kan macam mana sorang2 . Haha !

But , I'm sorry okay because ' ganu ' words make you stress and tak faham . Ahahha !

* sis nak cakap sikit , chat yg sis ss tu real okay ? no edit . Tu yg kawan sis punya , semua tuh.. Harap korang enjoys ye . Bukan sis nak bukak aib kawan but this is for the truth stories .

THE LONELINESS .Where stories live. Discover now