bu benim -2 İntikam

306 13 5
                                    

Gözlerimi açtığımda beyaz bir odadaydım.Aman tanrım! ben niye buradayım?Birden kapı açıldı ve Taylor içeri girdi.''Dakota uyanmışsın.Neyseki bıçağı elinden almayı başardım.''Bir anlam veremedim. ''Peki niye buradayım'' ''Başın dönmüş .Doktor üzüntüye bağlı olduğunu söyledi.'' Hemen saate baktım. Aman tanrım! saat 8:00.''Taylor okula geç kaldık,hani okulun son gününde geç kalmak istemiyordun'' ''şey...Dakota okulun son günü dündü.'' ''ne! hayır hayır!yani benim rüya sandığım şeyler gerçek miydi?'' '' maalesef tatlım''dedi.gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı.Taylor bana sarıldı.''Dakota bunu kendine yapma.Sen çok güzel bir kızsın,onlar senin güzelliğini kıskanıyorlar,senin kişiliğini kıskanıyorlar.'' sinirlendim ''bana böyle yalan laflar uydurma!bir kendine bak birde bana,sen güzelsin,ben çirkinim,sen zayıfsın ben şişmanım,sana hergün çıkma teklifleri yağıyor,bana hergün hakaretler yağıyor.Sen beni hiç anlayamadın,şimdide anlamıyorsun''sesim hastanenin heryerinde yankılandı galiba.Sonra hemşirenin yaptığı iğneyle gözlerim kapanmaya başladı.Yeniden her taraf karanlıklaşıyordu.Ben karanlıkta kalmayı hiç sevmiyorum.Neden bana bunu yapıyorsunuz?

 Ahh!evet sonunda uzun bir karanlıktan uyandım.Hala beyaz odadaydım.Ama yanımda Taylor değil başka biri vardı.Biraz daha dikkatli bakınca onun kim olduğunu anladım.Bu Avril dı.Onu gerçekten çok özlemiştim.İlkokul 2 den 7. sınıfa kadar onla aynı sınıftaydık.Oda Taylor gibiydi.Zayıf ,güzel...Ama o bir konuda farklıydı.O beni hep korudu,beni hiç yalnız bırakmadı.Bende asla onu unutamadım ,benim için kendini tehlikeye atışlarınıda...O benim canımdı,o benim herşeyimdi.Hep güler yüzlüydü.Ama şuan yüzünde bir gülümseme yerine endişe vardı.''Dakota,iyi misin?'' ''İyiyim Avril. turp gibiyim :D''bu kız heryere mutluluk saçmak zorunda mı?''bak seni güldürdüm işte.''sonra yüzüne ciddi bir ifade oturdu.''Bak olanları duydum.Sen o beyin özürlü erkeklere ,kızlara bakma lütfen!Onların adı üstünde özürlü!'' ''Ama benim okul yıllarımı mahfettiler!'' ''Ama bana söz ver bir daha bunu kendine yapmıyacaksın.Söz mü?'' ''Söz'':) bir anda yataktan doğruldum ve''Aklıma bir fikir geldi''dedim.''neyle ilgili'' ''İNTİKAM'' ''evet doğru,bana çektirdikleri acıları onlara bir bir ödeteceğim .'' ''peki bundan emin misin?'' ''EVET EMİNİM''...

bu benim!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin