Birgün sonra hastaneden taburcu oldum.Hem babam ve annem de dönmüştü.Beni eve götürdüler ve bende direk yatağıma yattım .Sonunda özgürlük!...odama annem girdi''Nasılsın iyi misin kızım?'' ''İyiyim anne'' ''Sana bir süprizim var '' ''Nedir?''dememle odamın kapısı açıldı ve içeri Avril girdi. ''Avril sen söylemek ister misin?'' ne demeye çalışıyorlardı bunlar ?bende gittikçe meraklanmaya başlamıştım zaten..''Şey..Dakota son olaylardan sonra annen kafanı dinlemeni istiyor ve yani bende Miami'de küçük bir ev satın aldım demek istediğim bu yaz benimle Miami'ye gelir misin?'' vay canına bu harika olur! ''Miami mi?? süperr!kesinlikle geliyorum''sonra anneme baktım''peki ne zaman? ''yarın sabah yola çıkıyorsunuz''ne! olamaz ! hemen bavulumu hazırlamam gerekiyor.Çabucak yataktan çıkıp gardırobuma doğru yol aldım ve kıyafet seçme işine koyuldum.Bu arada annem odadan çıktı ve bende Avril ile bavulumu hazırlıyordum.Ama kıyafetlerime bakarken birşeyler dikkatimi çekti.Pantolonlarımın bir çoğu eşortmandan oluşuyordu.Anlaşılan gardırobumu yenilemem lazım ama beğendiğim bir çok kıyafet bana dar geliyordu.
Sonunda bavulumu hazırladık.En son birkaç takı attım içine ,ama ben fazla takı takmam,hatta hiç takmam.Niye aldım bu takıları yaa! düşüncemi bir telefon sesi böldü.Evet,bu benim telefonumdu.Zaten Selena Gomez-Slow Down çalmasından anlamalıydım.Arayan kişiye bakmamla büyük bir hayal kırıklığına uğradım.Taylor arıyordu.O bana destek olurdu tamam, ama hep benimle dalga geçen popüler kızların grubuyla takılırdı.Beraber en fazla 2 tenefüsümüzü geçirirdik.Aslında telefonu açmam lazımdı ,yani hastanede geçirdiğim sinir krizlerinden sonra beni merak etmiştir.Telefonu açtım,açmamla endişeli bir ses ''Dakota iyi misin ?diye sordu.''iyiyim'' ''ohh!seni çok merak ettim'' ''şey..Taylor ben yarın Miami'ye gidiyorum!''bir duraklama oldu''peki ne zaman döneceksin? ''yaz tatilinin sonunda ''ne?yani ben seni yaz tatili bitene kadar göremiyecek miyim?'' ''Evet,son bir sözün var mı?'' ''seni özliyeceğim''dedi ve hemen telefonu kapattım.Bu yaz okul arkadaşlarımdan uzak durmam lazım.Bu arada saat 22:00 olmuştu ve benim erken kalkmam gerekiyor yani yatmaya gidiyorum.
Sabah saat 6:30 da uyandım.Aaa!geç kalıcam!.Yataktan hemen kalktım ve üstümü giyinmeye başladım.Yolculuk için rahat olsun diye üzerime bir eşortman geçirdim ve resimli tişortümüde giydikten sonra hazırdım,aslında ceketimi ,atkımı ve eldivenlerimide giymem gerekiyor ama ev için bu kadar yeter.Ama New York'un havası çok soğuk.Onun için sıkı giyiniyorum.Ve sonra Miami deyim.Hayallerimin kenti,her zaman yaz ...
Sonunda Avril'la otobüse binebildik.İlk defa bütün yazımı bir arkadaşımla geçireceğim.Zaten çok yorgun olduğum için hemen uyuya kalmışım.Uyandığımda hava kararmıştıve Avril'da uyuyordu.Bende kulaklıklarımı takıp müzik dinledim.Ve yine uyuya kalmışım. Uyumayı çok seviyorum yaa!
Uyandığımda sabah olmuştu ve'' Miami'ye son 1 dakika'' diye anons yapılıyordu.Sonunda o 1 dakika geçti ve otobüs durdu.İnanamıyorum işte Miami'deydim.
Otobüsten indikten hemen bir taksiye atlayıp Avril'ın evine gittik.Vay canına ev çok güzel.! ''vay canına evin çok güzel!'' ''bu ev artık ikimizin evi,ama bugünlük bir misafirimiz var'' ''kim?'' ''kuzenimin bir arkadaşı ,oda Miami'de yaşıyor,endişelenme kuzenim bir yere kadar gitti ,şimdi gelir,sonra beraber takılırız bir yerlerde'' ''olur'' ''ben şu çocuğa bir bakayım,kim bilir belki yakışıklı bir çocuktur'' ''nerden biliosun ,belki bizim yaşımızda değil(,yani 17)'' ''kuzenim söyledi aynı yaştayız''gülümsedim''hadi o zaman ne bekliyoruz''diyip kapıyı ittim.Gördüğüm manzara karşısında donup kaldım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu benim!
Teen Fictionhayat bana hep kötü davrandı .Bende ondan intikam almaya geldim....!! ama hesapta olmayan birisi var .O kişi beni tüm kötülüklerden kurtaracak kişi ...