1.Bölüm

69 3 4
                                    

SELIN
Hayat ne kadar tuhaf , daha iki dakikaya kadar olanlara seyirciydim . Şimdi ise olayların içindeyim . Karşımda kaza geçirmiş bir adam , peşimde rüstem denen alacağın adamları. Ne yapma liydim . Adami mi kurtarmaliyim yoksa kacmalimiyim ?
Daha fazla durmadım . Etraftaki insanlar adamın etrafına toplanırken fırsat bilip hemen adama yaklaştım . Ellerim ile yarasını tuttum ve yavaşça şifa vermeye başladım.  Adam uyanıyordu . Konusmaya çalıştı.

Toprak . S- sen

Selin (fisildayarak) . Sus lütfen sus .

Toprak. K- kim- kimsin sen ?

Selin ( bağırarak) . Ambulans gelmedimi daha , yardım edin !

X. Ambulans geldi evladım

Ambulansın geldiğini  duyunca hemen elimi çektim . Adamı ambulansa almışlardı,  tam gidecek ken adamın sesi ile kendimi ambulansta buldum .

Toprak. Gi- gitme (!)

Selin. Gitmek zorundayım.  Lütfen bırak gidiyim .

Toprak(inler). Ahh

Selin. Tamam tamam geliyorum .

Kısa sürede hastaneye varmıştım.Adamı ameliyata almışlardı. Saate baktım, geç kaliyordum. Ama adama söz vermiştim onu bekliyicegime .
   Yaklaşık 2 saat olmuştu.  Sonunda doktor çıktı .

Selin. Şey,  o adam nasıl iyi mi ?

Doktor. "O adam" dediginize göre tanımıyorsunuz. 


Selin . Ne yazık ki tanımıyorum.

Doktor. O zaman hasta hakkında bilgi veremem .

Selin. Onunla ben geldim hastaneye. en azından şuru açık mı , yaşıyor mu  onu söyleyin .

Doktor . Toprak bey iyi ve şuru açık, onunla gelen bir tek siz varsınız sanırım?

Selin. Evet , niye sordunuz?

Doktor. Sizi istiyor

Selin. Tamam .

Hızlı adımlarla adamın  yani toprak beyin yanına gittim . Özel odada serum alıyor ve iyi görünüyordu.  Bu kadar çabuk uyanmasida benim için büyük bir şanstı (!)

Toprak. Teşekkür ederim , beni K irmayip geldiğin için.

Selin. Önemli değil Toprak bey

Toprak. Adımı nerden öğrendin?

Selin. Doktordan

Toprak . Peki senin adın ne ? ☺

Selin. Şey...

KORKULU TESADÜF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin