Julia pakte haar tas en fietste naar Maud. Ze bleef bij haar slapen zoals elk weekend. Toen Julia bij Maud aan kwam zag ze een auto voor de deur staan. die was van Maud haar broer. die studeert in leiden en is waarschijnlijk thuis dit weekend. het is 5 jaar geleden dat Julia hem voor het laatst heeft gezien. Hij zal wel verandert zijn. Julia ging via de achterdeur naar binnen. Even leek het alsof er niemand thuis was. Totdat ze iemand hoorde op de trap."hallo is er iemand thuis?" zei julia onderaan de trap. Toen kwam Joris de broer van Maud naar beneden lopen. "Julia? dat is lang geleden" zei joris. Julia keek op en zag een gespierde jongen met bruin haar. Hij was zo knap geworden. Maar hij heeft waarschijnlijk al een vriendin, dat kan niet anders... "he Joris dat is inderdaad lang geleden" zei Julia. Joris lachte verlegen. dat is een goed teken dacht julia, een jongen die verlegen is daar hou ik van dacht ze. "Maud komt zo thuis ze is even naar een jongen toe ofzo" zei Joris. Julia zuchte... ze was natuurlijk bij haar Facebook vriendje. Joris grinnikte. "heb jij dan nog geen vriendje dan?" vroeg Joris. "nee al 2 jaar niet meer" zei Julia. "ik heb ook geen vriendin hoor dus je bent niet de enige haha" zei joris. Julia voelde dat ze rood werd. ze was diep van binnen heel blij en opgelucht. Joris keek naar de tas die Julia bij haar had. "blijf je hier slapen?"zei Joris. Julia keek hem aan en smolt bijna weg is zijn ogen... "ja.. en jij ook of ga je vandaag terug naar je studieding?" zei julia. Joris lachte. "nee ik blijf hier dit weekend en misschien nog wel langer". zei joris. Julia was blij. ze voelde kriebels in haar buik. wat ze al 2 jaar lang niet gevoeld heeft. Zou ze weer verlieft zijn? Maud kwam naar binnen lopen. "nou is het gezellig hier tortelduifjes?" zei maud. Julia werd rood ookal wist ze dat ze het sarcastisch bedoelde. "moet jij zeggen met je nieuwe vriend" zei julia. Nog heel even keek Julia Joris aan. "he kom je mee naar boven of blijf je staren naar mijn broer" zei maud. Julia werd rood en Joris moest zachtjes lachen. Ze moest het maar niet tegen Maud zeggen anders kregen ze misschien weer ruzie. Hoe raar is het ook. Verlieft zijn op de broer van je beste vriendin. Hij was volgens mij 18. 2 jaar ouder dan ik.. dacht julia. Maar nog steeds krijgt ze hem maar niet uit haar gedachten.
YOU ARE READING
The brother of my best friend
RomanceJulia (16) heeft al 2 jaar geen vriendje meer gehad. Dat hoefde ook niet want ze had al haar beste vriendin maud. Maar toen maud een vriendje kreeg en geen tijd meer voor julia had begon ze er anders over te denken.. helemaal toen joris de broer van...