Maud werd wakker en keek naast haar. Julia lag nog te slapen, en vast ook. ze heeft natuurlijk sávonds niet geslapen. maar daar wist maud niks van af. Maud maakte julia wakker. Ze schrok en keek Maud aan en lachte. Maud zuchte. "meestal ben ik degene die lang uitgslaapt heb je vanacht niet geslapen ofzo?" zei Maud. Julia lachte. je zo eens moeten weten.. dacht Julia. Samen liepen ze naar beneden. Daar stond Joris al in zijn voetbalkleren. Julia werd rood. Joris had dat door en knipoogde naar haar. "moet ik tosi's voor jullie maken dames?" vroeg Joris. maud knikte en ging zitten op de bank. "zullen we netflix kijken Juul?" vroeg Maud. "jaa kom we gaan verder met Teenwolf" zei Julia. Joris lachte vanuit de keuken. "hahaha Teenwolf als ik terug ben van de wedstrijd kijk ik ook wel mee" zei Joris. Dat vond julia natuurlijk helemaal niet erg... Toen joris weg was naar zijn wedstrijd en de meiden al 5 afleveringen hadden gekeken keek Maud Julia aan. "Is er iets?" Vroeg Julia. Maud keek in Julia's ogen. "Je bent verlieft" zei Maud. Julia schrok.. zou Maud het door hebben? Zou ze boos zijn. Misschien wel beter dat ze het weet ik moet deze dingen ook niet achter houden. "Nou vertel op je bent verlieft he.." zei Maud nog een keer. "Ja dat klopt" zei julia en ze lachte. "Op wie?" Zei Maud blij. Toen keek julia verbaast. Ze had het toch niet door. Maar moest ze het nu zeggen of niet. "Uhm.. nou ja je kent hem vast niet" zei Julia snel. Dom dom dom dacht julia. Nu word ze nog bozer omdat ze het niet meteen verteld had. Joris kwam naar binnen lopen en ging zitten op de bank. "Nou ik ben terug gaan we Teenwolf kijken?" zei Joris. En hij deed een arm om Julia heen. Julia keek Joris aan en werd rood. Maud keek julia met open ogen aan. "Hebben jullie iets ofzo" zei Maud. Joris kijkt Julia aan en lachte. "Ik dacht dat je het haar verteld had.. nou dan zeg ik het maar" zei joris. Joris gaf een kus aan Julia. Julia keek omlaag ze had verwacht dat Maud nu heel boos zou worden en Julia gelijk het huis uit zou gooien. Maar in plaats van dat ze boos werd begon ze te lachen. "Ach ik had dat toch allang al door" zei Maud lachend. Joris en Julia keken Maud verbaast aan. "Ik zie heus wel aan jullie als jullie verlieft zijn hoor" zei Maud. Julia en Joris moesten nu ook lachen. En Julia was echt opgelucht dat ze niet boos was. Want ze wou Maud echt niet kwijt raken.
YOU ARE READING
The brother of my best friend
RomanceJulia (16) heeft al 2 jaar geen vriendje meer gehad. Dat hoefde ook niet want ze had al haar beste vriendin maud. Maar toen maud een vriendje kreeg en geen tijd meer voor julia had begon ze er anders over te denken.. helemaal toen joris de broer van...