Την αφήνω με δύναμη στο κρεβάτι και γελάει. Βγάζω την μπλούζα της γρήγορα και μετά το σουτιέν. Παίζω με το στήθος της και αναστεναζει. Αφήνω υγρά φιλιά σε ολόκληρο της το σώμα μέχρι που φτάνω στην αρχή του παντελονιού. Σηκώνω το κεφάλι μου και την κοιτάω πονηρά. Την βγάζω και το παντελόνι και με βοηθάει να βγάλω και τα δικά μου ρούχα αφήνοντας το στίγμα της στο λαιμό. Πάει να μου βγάλει τα εσώρουχα αλλά δεν την αφήνω. Θέλω να την βασανησω πρώτα
"Όχι ακόμα μουνακι "της λέω και αυτή στιφογυριζει τα μάτια της. Την σπρώχνω πίσω στο κρεβάτι και αναιβενω πάνω της με τα πόδια ανοιχτά και αρχίζω να της τριβομαι ενώ έχω γυρει το κεφάλι μου προς τα πίσω όπως και αυτή." Αχχ Emily γάμω Ααα σταματαααα Αχχ ααα"Κλαψουριζει αλλά δεν σταματάω την πιάνω βίαια και την γυρίζω στα τέσσερα. Της Χτυπαω τον κωλο και σκιζω το στρινγ της. Περνω μια ζώνη και τον Χτυπαω δυνατά. Δεν την πονάει αντιθέτως της αρέσει είναι προφανές με αυτά που λέει.
"Σου αρέσει μωρή πουτανα; "την ρωτάω και την ξαναβαραω.
" Αχχ ναι αλλα τώρα θέλω να με γαμησεις"την ακούω να λέει και σταματάω. Την γυρίζω ξανά ανάσκελα και χωνω δύο δάκτυλα μέσα της ενώ παιζω με την γλώσσα μου την κλειτορειδα τη; της. Μου τραβάει βίαια τα μαλλιά και με γυρίζει ανάποδα έτσι ώστε να είναι αυτή απο πάνω. Περίεργο που δεν τελείωσε."Τώρα αγάπη μ θέλω να ξεχάσεις ότι σκέφτεσαι και να σε ευχαριστήσω όχι εσύ εμένα "της χαμόγελαω και βάζει αμέσως δύο δάκτυλα μέσα μου κάνοντας με να γύρω το κεφάλι προς τα πίσω.
Βάζει και τρίτο δάχτυλο μέσα μου. Σε λίγο θα τελειώσω. Γατζονομαι από την πελάτη της ενώ παίζει με το στήθος μου. Κάθε φορά θέλει να έχει το πάνω χέρι. Δεν με χαλάει."Καυλιαρα μου. Θέλω να σε γαμησω τρελά "με έναν αναστεναγμο από μένα συνοδευομανο με ένα 'Ναι' άρχισε να χώνει τα δάκτυλα της πιο δυνατά και βαθιά.
Δεν άντεξα. Τελείωσα φωνάζοντας το όνομα της. Αυτή έπεσε πάνω μου βαριανασενοντας όπως και γω.
Καμία δεν μιλούσε. Η κάθε μία χαμένη στις σκέψεις της. Εγώ να σκέφτομαι τον Απόλλωνα και για πόσο πουτανα με έχει. Όχι ότι είναι ψέματα αλλά δεν ήθελα να έχει τέτοια άποψη για μένα.Αμα μου έλεγες 2 εβδομάδες πριν ότι την έχω πατήσει μς τον Απόλλωνα θα σε περνούσα για κάνα τρελό. Αλλά τώρα δεν ξέρω τι άλλαξε.
Flash back.....
Χορευω πάνω στον στίλο προκλητικά. Δεν φοράω τίποτα πάρα μόνο ένα στριγκακι. Όλοι με κοιτάνε από κάτω και χαιδευουν τον καβαλο του. Ένας από αυτούς από οσω μπορώ να δω μου κλείνειτο μάτι κάνοντας μου νόημα να πάω μετά από κει. Όμορφος είναι . Δεν πρέπει να είναι πάνω από τριάντα. Από τι φαίνεται ψηλός με μαύρα μαλλιά.
Ωραία θα περάσω και σήμερα.
YOU ARE READING
Αφεντικό?!
RomanceΠολλοί με λένε πουτανα,δεν τους αδικω αυτό δείχνω. Αλλά θα αλλάξω. Τουλάχιστον θα προσπαθήσω.