Three

941 71 49
                                    

Ilk katı indiklerinde fısıldayarak konuştu. "Tony'e söyleyeceksin."

Natasha yukarı bir bakış atıp Clint'e tısladı. "Kes sesini, biraz daha konuşursan kimseye dememe gerek kalmayacak zaten."

"Saat başı ararım-"

"Telefonumu kapatabilirim, Clint, yaratıcılığın gözlerimi yaşarttı."

"Bak, işime odaklanamam, ya yüksekten düşsem? Ya hedefi şaşırsam-"

"Ben ölüyor olsam sen hedefi şaşırmazsın."

"Kendimi işime veremezsem başkalarının hayatına da mal olabilir bu."

Natasha iç çekerek hızlı adımlarla inmeye devam etti. "Clint, ben bu tür dramatize edilen olaylara kanmam, biliyorsun."

"Bilemiyorum..." dedi Clint. "Duygusallaşman lazımdı, hamilesin-  ah! Acıdı ama!"

"Lütfen kes sesini." diyerek elini indirdi Natasha.

"Kabul et o zaman. Aklımın gerçekten sende olacağını biliyorsun, görevin uzadığı her dakika çok konuşacağım ve  Coulson'ı sinir edeceğim-"

"Tamam, söylerim."

"Tasha, yalan söylediğini anladığım anlardan birindeyiz. Ciddi bir evete ihtiyacım var."

Natasha ona döndü ve ciddi bir şekilde yanıtladı. "Evet."

Ancak bu Clint'i yine de ikna etmedi. Bir şey diyecek olduğunda Natasha birden elini kaldırdı ve susmasını sağladı.

Onlar basamakta dururlarken tabletine bakarak salona giden Tony onlara bir bakış atıp ilerlemeye devam etti.  Clint ceketini düzeltti ve hızlıca merdivenleri inmeden bir saniye önce bağırdı.

"Natasha'nın bir problemi varmış ve bu çok gizliymiş- ben biliyorum- ama sen bilmiyorsun, Stark. Öğreniverirsin artık." Ve ardından trabzanlardan kayarak ortadan kayboldu.

Tony ilgi çekici bilgiyle kaşlarını kaldırdı ve bezgin duran kızıl kadına döndü. "Barton'ın bilip benim bilmediğim ne var şu saniye oğrenmem lazım."

Gözlerini deviren Natasha kalan basamağı inip mutfağa ilerledi. Tony de peşi sıra onu takip ederek konuşmaya devam etti.

"Ciddi sorun olan sorun mu geçici sorun olan sorun mu? Steve'le mi ilgili? Iş mi? Barton gidiyor sen neden buradasın? Sabah kustun, sorundan mı kaynaklıydı? Garip davranıyorsun, farketmedim sanma, bu da mı sorundan kaynaklı? O zaman bu, sorunu ciddi sorun olan sorun mu yapıyor?"

Natasha bu ve bunun gibi bir milyon soruyla birlikte buzdolabını kurcaladı, pastasını buldu, kendine bir çatal alıp salona geçti ve uzun taburelerle bar masasının yer aldığı, Tony'nin biricik içki koleksyonunu da barındıran tarafa ilerledi.

O, taburelerden birine oturduğunda Tony 'yaşasın'ladı. Tabletini bara koyup duvara monte edilmiş raflardan iki bardak ve favorisi çekerken devam etti. "Steve'in sorundan haberi var mı? Sadece Barton mı biliyor?"

Natasha onun uzattığı bardağı alıp önüne koydu ve pastasını dilimlemeden çatallamaya başladı.

"Bu arada Clint bana söylemeni istediyse gerçekten rezil durumda olmalısınız..."

"Bak bu doğru işte. Rezil durumda değiliz ama Barton geri döndüğünde o durumda olacak."

"Yardım etmem için mi dedi? Yani ben senin neyine yardım edebilirim şu an cidden merak ettim."

Natasha onun yanındaki tabureye oturup kendisine dönmesini izlerken yüzünü buruşturdu. "Bunu sana asla söylemezdim-"

"Yaşasın!" diye ilan etti Tony tekrar.

Unplanned | RomanogersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin