15 December.
Vi kørte i en stor varevogn med vores ting hen til en færge. Jeg sad hele vejen og glædede mig som et lille barn. Da vi så kom derover synes jeg at jeg kunne kende nabo huset. Der var et eller andet bekendt ved det men jeg ved bare ikke hvad det var. Jeg gik med det samme igang med at pakke ud. Først min seng og så mit Marcus og Martinus sengetøj og min Marcus og Martinus bog og mine Marcus og Martinus albums og min Marcus og Martinus julekalender og alle mine Marcus og Martinus plakater OSV. Jeg havde en Marcus og Martinus hættetrøje på og så kiggede jeg i en af flyttekasserne og der lå min sorte Marcus og Martinus kasket. Jeg hev den op og skyndte mig at tage den på. Nu følte jeg mig endelig hjemme igen. Jeg kunne høre nogen der kom gående udenfor så jeg kiggede hvem det var. OMG!!!!!! Det er Marcus og Martinus!!!!!!!! Jeg kiggede over på nabo huset igen og kom i tanke om at det var der Marcus og Martinus boede!! Jeg hev min telefon frem og tog et billede. Pludselig kiggede de herop så jeg skyndte mig at gemme mig. Pludselig ringede det på døren. Jeg var på vej ned for at åbne men min mor nåede det da jeg var på vej ned af trappen og kunne se døren. Da hun åbnede stod Marcus og Martinus. Gisp. Jeg blev helt stiv. Ej er det ikke de der Magnus og Martin. Mor de hedder altså Marcus og Martinus!!!!! Mødre er så pinlige. Hej og velkommen til nabolaget sagde de. Hej jeg hedder Gitte sagde min mor. Og dette her er Sofia. Hej Sofia sagde de i kor. Mit hjerte smeltede. Jeg havde drømt om det her så lang tid. Ja hun er kæmpe fan af jer sagde min mor. For helvede mor tænkte jeg. Jeg blev rød i hovedet. Hey skal vi hjælpe dig med at pakke ud spurgte de. JA! Svarede jeg hurtigt uden at tænke over hvor kikset det enlig var. De kom med op på mit værelse. WOW du er stor fan af os sagde de. Øh....ja det er jeg sagde jeg akavet. Nå men lad og hjælpe dig med at pakke ud sagde de. De hjalp mig og det tog lidt tid. Efter lidt ringede deres mor og sagde at de skulle hjem og spise. Nå men vi skal hjem og spise. Kan vi komme over i morgen ? Ja sagde jeg stille. Fedt sagde Marcus. Vi får juleferie i morgen kl.14.00 så vi kommer kl.15.00 hvis det er okay. Ja selfølgelig. Fedt ses i morgen. De gik begge hen og gav mig er kram og Marcus gav mig et kys på kinden. OMG tænkte jeg. Efter de var gået sad jeg bare og tænkte over hvad der lige var sket. Hvorfor spurgte jeg ikke om et billede eller en autograf. Nå Men jeg får tid til det i morgen.
ESTÁS LEYENDO
Min oplevelse med Marcus og Martinus
FanficDENNE HER HISTORIE VIL VÆRE DANSK SELVOM MARCUS OG MARTINUS ER FRA NORGE OG ALT DER SKER I DENNE HER HISTORIE VIL ALDRIG KUNNE SKE I VIRKELIGHEDEN Historien her handler om en Dansk pige der hedder Sofia. Sofia er kæmpe MM'er. Hendes Mor siger en dag...