17 December
Jeg vågne ved at min mobil ringede. Det var Laura. Jeg tog den selvom jeg var meget træt. Hvor fanden er du Sofia? Lød det fra Laura. Jeg er sgu da i Norge sagde jeg. HVAD!!!??? Sagde hun. Jeg har sgu da fortalt at jeg er flyttet til Norge. NEJ DU HAR EJ!!! Sagde hun. Nå....ups. Er det alt hvad du har at sige. Ikke noget jeg savner dig??? Sagde Laura. Jo jeg savner dig da...men jeg er altså meget træt. Hvorfor sagde du ikke noget?? Undskyld Laura men jeg glemte det helt. Det er okay sagde hun. Pludselig rejste Marcus sig bag mig. Hvad er det Marcus??!!!! Øhmm ja jeg glemte også lige at sige at jeg er blevet naboer med Marcus og Martinus. Fuck hvor snyd!!!! Sagde hun. Nå men jeg må smutte sagde jeg bare og lagde på. Hvem var det? spurgte Marcus. Det var en veninde fra Danmark. Hun er også stor fan af jer. Martinus vågnede. Vil i havde noget morgenmad? De sagde ja. Vi gik nedenunder i køkkenet for at lave noget mad. Vi fik æg og bacon og toast. Efter vi havde spist fik vi hinandens telefonnumre. Tænk at jeg havde Marcus og Martinus telefonnummer. vil du enlig med i badeland i dag? spurgte Martinus. Ja det vil jeg da gerne. Kjell Erik kørte os derover. Da vi kom ind i badelandet gik vi hen til en stor vand rutsjebane. Man skulle sidde i to baderinge der hang sammen til en. Så man skulle køre to af gangen. Skal vi prøve den sammen? spurgte Marcus. Ja det vil jeg gerne svarede jeg. Der kom en fan hen og spurgte Martinus og han ville prøve den sammen med hende. Han sagde ja så han ikke skulle prøve den helt alene. Jeg sad forrest og Marcus sad bagerst. Den var mega sjov iser med ham. Haha. Bagefter gik vi ind i et andet rum hvor der var en 1, 3 og 5 meter vippe. Vi gik alle op på fem meter vippen. Tør du godt at hoppe?grinte Martinus. Øhh ja tror du jeg er en lille kylling eller hvad? spurgte jeg. Ja måske sagde han. Nå men så lad os se hvem der kommer først ned sagde jeg. Uden jeg vidste det tog jeg fat i Marcus hånd og hev ham med ned fra vippen. Martinus stod stadig oppe på vippen. Nå så vi kom først råbte jeg og grinte. Drengene grinte også. Da vi skulle hjem tog vi bare bussen. Marcus og Martinus kom så. De kom hen. Bare kald os Mac og Tinus sagde de. Super det er meget hurtigere at sige. Haha. Må vi sove hos dig igen? spurgte de. Ja da. Da vi kom hjem til mig lavede jeg noget varm kakao og vi satte os i sofaen og så en film på Netflix. Det har var en rigtig god dag sagde Tinus. Ja det har været super hyggeligt svarede jeg. Efter vi havde set nogle film besluttede vi os for at gå i seng. Tinus lå igen på en madres og Mac og jeg lå i min seng. Jeg puttede mig ind til hans brystkasse og han lagde armen om mig. Efter lidt faldt jeg i søvn.
YOU ARE READING
Min oplevelse med Marcus og Martinus
FanfictionDENNE HER HISTORIE VIL VÆRE DANSK SELVOM MARCUS OG MARTINUS ER FRA NORGE OG ALT DER SKER I DENNE HER HISTORIE VIL ALDRIG KUNNE SKE I VIRKELIGHEDEN Historien her handler om en Dansk pige der hedder Sofia. Sofia er kæmpe MM'er. Hendes Mor siger en dag...