16 December.
Min mor skulle være væk hele weekenden fordi hun skulle noget med sit arbejde så hun tog afsted kl.11.00. Jeg sad bare og ventede på at Marcus og Martinus skulle komme. Det var faktisk lidt hyggeligt. Jeg sad bare og hørte deres sange og så MMNews og andre videoer med dem. Jeg blev ved med at kigge på uret. Jeg kunne bare ikke vente. Klokken var ca. 12.30 da der ringede på. Det var Marcus og Martinus. Hvorfor kommer i allerede nu ?? Ja vi glemte at vi fik tideligere fri fordi det er juleferie svarede Marcus. Vi stod lidt akavet i døren indtil jeg spurgte om de ville ind. Jeg havde sådan lyst til at spørge om et billede men jeg tænkte at det ville være lidt mærkeligt nu da vi jo er naboer. Jeg havde sat min computer til fjernsynet imens jeg så MMNews. De gik hen til fjernsynet og spurgte hvad jeg så. De så at jeg så MMNews. Jeg blev helt genert. Jeg bliver jeg let. Jeg gik stille hen og slukkede. Vil i have noget at drikke ? spurgte jeg stille. Bare noget vand sagde de begge. Vi satte os alle 3 ned i sofaen. Ingen af os talte. Jeg hader akavet stilhed så jeg rejste mig og gik hen og hentede et spil kort. Skal vi spille et spil ? Øhh ja det kan vi vel godt sagde Martinus. Hvad skal vi spille spurgte Marcus. Jeg kender faktisk kun fisk og krig sagde jeg og fniste. Nå men så lad os spille fisk sagde Marcus. Vi sad og spillede lidt. Det var ikke akavet længere. Det var ret hyggeligt. Jeg tænkte slet ikke over at de var de kendte Marcus og Martinus jeg følte bare at det var nogle venner. Inderst inde vidste jeg jo godt at det var dem for jeg tænkte stadig nogle gange på at det var vildt at det her kunne ske for mig. Efter vi havde spillet spurgte Marcus om vi skulle lave S.P eller K. Så det gjorde vi. Marcus startede med at spørge mig. Jeg valgte S. Hvem kan du bedst lide af mig og Martinus ? Øhhh jeg kan rigtig godt lide jer begge to men jeg kan nok bedst lide dig Marcus. Jeg synes det var så pinligt indtil Martinus sagde ulalahh. Vi grinte alle 3 og jeg lod bare som om intet var sket og spurgte Martinus. Må vi spise her Spurgte Marcus. Ja selfølgelig svarede jeg. Vi stod i køkkenet og skulle til at lave mad. Hmmm hvad skal vi lave tænkte jeg. Jo selfølgelig vi skal lave tacos tænkte jeg. Jeg tog maden frem og begyndte at lave den. Drengene kom ud og hjalp til. Der var hyggeligt. Vi fjollede en del. Maden smagte godt. Efter vi havde spist satte vi os ned og så nogle film. Klokken var pludselig blevet 00.30. Må vi sove her ? spurgte de. Ja det må i da gerne. Jeg har kun en madres til gæster svarede jeg. Kan dig og Marcus ikke bare sove sammen sagde Martinus og blinkede. Ehhh jo... det kan vi vel godt. Sagde jeg mere akavet end noget andet.........men Marcus vil jo sikkert ikke sagde jeg for ikke at virke for ivrig. Jo jeg har det da fint med det sagde han. Okay så gør vi da bare det sagde jeg som om det var helt normalt. Martinus lå nede på gulvet på en madres og Marcus og jeg lå i min seng. Selfølgelig lidt fra hinanden for vi havde jo kun lige lært hinanden at kende. Jeg lå bare og kunne ikke sove for det var bare så vildt det der var sket i dag. Men til sidst faldt jeg i søvn.
Hej alle sammen. Jeg ved godt at dagene ikke passer med dagene i virkeligheden men jeg tænkte bare at det var lidt sjovere når det var længere hen mod juleaften🙉
Men jeg håber stadig at i kunne lide kapitlet😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min oplevelse med Marcus og Martinus
Hayran KurguDENNE HER HISTORIE VIL VÆRE DANSK SELVOM MARCUS OG MARTINUS ER FRA NORGE OG ALT DER SKER I DENNE HER HISTORIE VIL ALDRIG KUNNE SKE I VIRKELIGHEDEN Historien her handler om en Dansk pige der hedder Sofia. Sofia er kæmpe MM'er. Hendes Mor siger en dag...