Ankara

15 0 0
                                    

Ankara TBMM

Meclis Başkanı parti üyelerini toplayıp bir konuşma yapmak için kürsüye çıktı.

"Bu gün sizinle çok önemli bir meseleyi konuşacağım. Bildiğiniz üzere çok az zaman önce Irak bölgesinde olan helikopter kazası sonucu 8 asker hayatta kalmış. Ancak yapılan açıklamada 1 asker terör saldırısına kurban gitmiş olup cenazesini almaya gideceğiz."

Başkan konuşma yaparken özel meclis kalemi ve habercisi gelip kulağına bir şeyler söyler.

"Evet alınan bilgilere göre değerli arkadaşlar..."sesi titreyerek,"Kalan 7 askerimizin bağlantısı kesilmiştir."

Meclis üyeleri şaşırıp dona kalırlar.

Irak eşadihamiye
Ahmet ve diger askerler sabah erken saatte büyük gürültüye kalkarlar. Anlaşılan çatışma olmuş olacak ki Melih ve Halil'in çalıştıklarını görür.

Ahmet te yattığı yerden doğrulup silahını eline alır ve direk mevzi alır.
"Komutanım Saat 3 yönünde. "Bu ses Halil den gelirken Ahmet donup kaldığı yerden kalkıp o tarafa doğru ateş açar.

Donup kaldığı nokta da olan kişi yıllar önce Diyarbakır'da aynı sınıfta olduğu,aynı sırada oturduğu arkadaşıdır.

Ahmet in arkadaşı nın adı Muhammet idi. Arkadaşı yıllar önce teröristler tarafından kaçırılıp kaybolmuştu.

İşte şimdi tekrar burda görüyordu.

Ankara Özel Harekat Daire Başkanlığı
Ankara belediye başkanı içeriye girmesi için korumaları ile aracından indi.2 özel harekat görevlisi onu karşıladı ve esas duruşa geçti.

Belediye Başkanı içeri girdiğinde direk özel harekat müdürünün yanına gitti. Özel harekat müdürü ise görür görmez ayağa kalktı ve selam verdi.

"İyi günler Müdürüm."dedi belediye başkanı.
"Uzatmadan direk konuya geçeceğim. Elbette haberiniz olmuştur ki oldu da kaybolan askerlerimiz için bir arama timi yollayacağız. Bu tim tam 20 kişilik olup en iyi adamlarınız olmalı. "

"Evet başkanım haberim oldu.Evet biz bir tim hazırladık ama bu tim tam 7 kişi. En iyi ve güvenilir adamlarım. Ayrıca Suriye de Fırat kalkanı harekat ında çok iyi bir görev yaptıkları için özel olarak ben seçtim. "

"Ama Fırat kalkanı harekat ına özel harekat katılmadı ki." Dedi belediye başkanı şaşkınlıkla.

"Bu tim özel olarak yetiştirildi dedim ya size sayın başkanım. Gizli olduğu için haberiniz olmamıştır. Bu arada başkanım bizim timin aşağıda eğitimi var şansa bakın. "Müdür ayağa  kalktı  ve başkana bir bakış attı.

"Buyurursanız gidelim."sedi müdür.

"Müsade sizin. Buyrun."dedi ve ayağa kalkıp eliyle kapıyı işaret etti başkan. Müdür kapıyı açtı ve birlikte aşağı indiler.

Aşağıda 4 ü kız 3 ü erkek olan özel harekat polisleri atış yapıyordu. Bu kişilerin adları Derya,Esra,Senem,Duygu,Kamil Mahmud,Mücahit ti...

Müdür durmaları ve buraya bakmaları için öksürdü. Hepsi kafasını ona ve yanındaki belediye başkanına bakınca,

"Evet arkadaşlar yanımdaki kişi belediye başkanımız . Size verilen talimatla Irak 'a helikopter yerine uçak ile gitceksiniz."

"Beni uçak tutar ama Müdürüm."dedi Senem. Müdür parmağıyla sus işareti yapsada belediye başkanı müdürü bastırdı.

"Bakar mısınız Senem hanım?"bu ses Mücahit ten geliyordu.

"Senin uçak eğitimi aldığını sanıyordum.Yoksa...." diyeceği sırada Senem,

"Evet aldım da...."gözleri sulandı ama ağlayamaz dı. Belediye Başkanı önünde dururken olmaz olamaz. Eskiden geçirdiği uçak kazası aklından çıkmıyordu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 31, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sonum Mu Geldi? (Irak)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin