1

31 3 0
                                    

Garip duygular içerisindeydim okula gitmemiştim bir yandan seviniyor bir yandan üzülüyordum abi çıldırıyorum ya çakma bi sarışın yüzünden aryayla okuldan atıldık. Babam beni özel okula göndermek için bahane arıyordu devlet okuluna gitmemi istemiyordu Arya da zaten benim yüzümden devlet okulunda okuyordu. Aryaya mesaj atarak durum değerlendirmesi yapmamız gerektiğini söyledim .Canım çikolatalı süt çekmişti ve şuan üzerimde pjamalarım vardı ve saçım ev topuzuydu .Merdivenlerden inerken aklıma BİM'in yakışıklı kasiyeri  geldi ama o beni bu halde görecekti sitenin içinde bim olması ayrı bir ironiydi .Tipimi düzeltmeye üşenerek evden ayrılıp BİM'e girdim sütü aldım ve kasaya doğru ilerledim tabikide yakuşuklu kasiyere göz kırpıp çıktım.Sokakta ilerliyordum ve aniden yağmur yağmaya başladı sırılsıklam olmuştum .En garibide sadece bu sokakta yağmur yağıyordu.Ah hadi ama  francissoyla evlenmeden nasıl ölebilirim !.Sokaktan çıktığımda ıslanmadığımı farkettim. Bu yaşadıklarım neydi şimdi.Resmen donup kalmıştım . Olanlara anlam veremiyordum.Saçma bi şekilde gerçek değilmiş gibi geliyordu ama vücumdaki ıslaklığı hissedebiliyodum o anda kolumun dürtülmesiyle kafamı kaldırdım ve aryanın geldiğini farkettim.

"kanka noldu yerdeki taşlarımı kesiyorsun"

bi an ne dediğini algılayamadım ve demin olanlardan pek aryaya bahsetmek istemediğimden dolayı

"kanka BİM'in yakışıklı kasiyeri varken yerdeki taşlarda kim be "dedim

Aryayla çılgın bir karar alıp merdivenleri tek ayakla çıkmaya karar verdik.Tabikide o benden hızlı çıktı çünkü o kankası kadar sakar olamaz hep ben çok ben.Eve girdikten sonra içimizden bi dans etme isteği geldi dedim aryaya gir müziği bacım.Söylemeye başladık "aşk Bodrum'da yaşanıyor güzelim tey tey ".bir an önce çocuk yapmalıydık neslimiz tükenmemeliydi bizim .Arya herzamnki ibneliğinden taviz vermeyip yine bana laf attı ve "Güneş kanka senin popişin mi büyüdü ".dedi ."Nazar etme ne olur çalış seninde olur , kıskanma bebeğim " dedim ve susturdum. Aryayla yeni okulumuzu düşünmeye başladık acaba doğru insanlar doğru kişiler bizi bulacakmıydı ne gibi şeyler bekliyordu bizi acaba.Arya suratıma yastık fırlatıp"I am go to home "diyerek topukladı manyak kız ya.Aklıma hemen aldığım sütler geldi  içmeyi unuttuk iyikide unuttuk çünkü hepsini ben içicem yaşasın kötülük .Saat geç olmuştu ve benim ruhum yorulmuştu göz kapakçıklarım yavaş yavaş kapanıyordu.

'Elleri ellerimin üzerindeydi.Saçlarının kokusu beni mest ediyordu.Rüya olduğunun bilincindeydim ama kokusu saçları gülüşü gerçek gibiydi."Neden bu kadar mükemmelsin."

"Belki de senin yüzündendir beyaz atlı prens"

"Bu kadar güzellik kalbe zarar "

"seviyorum seni"

"bende ama gitmeliyim"

"nereye"

"bu rüyayı gerçekleştirmeye."

UZAY'dan:

Sokam böle vaziyetin içine arabam bozulunca yüremek zorunda kaldım.Ben bakkala bile arabayla giden insanım.Utkuların binaya tam girecekken telofonumda bir yazı çıktı utku mesaj atmıştı. 'Gelirken sigara al aşkım.' yazmıştı . 'Sigarada aşkımda götüne girsin mal'.Dedim ve bakkala gittim eğer 1.katta olmasaydım asla geri dönmezdim .Bakkaldan sigarayı aldım ve çıktım .Sokağı aniden bi yağmur bastırdı tuhaf olan ise yağmur şuan sadece benim olduğum sokakta yağıyordu içimden "acaba rüyamı görüyorum". Dedim
"

Ama ben rüyalara inanmazdımki ve hiç bi zaman inanmayacağımı umuyorum ".Bu saçma düşüncelerden soyutlaşıp sokağı terkettim .Bu yaşananlar çok saçmaydı zili çaldım ve sigara paketini utkunun suratına fırlattım.Utku " Uzay aşkım saçın olayım tara beni, tırnağın olayım kes beni, bu coolluk nerden gelior be uzay ".dedi ve ebesininkini gördü yapıştırdım bitane çağan yanımıza gelip "abi hadi bayadır pes atmıyoruz " .dedi gevşek utku bu sefer de çağana takılmaya başladı.Peste Utku önüme geçip "vur banaaaaağ vurrrrrr vurrrr banağğğğ" die bağırıyordu engelli hepimizin uykusu gelmişti bulduğum boş koltuğa vurdum kafayı yattım.

'Elleri ellerimin üzerindeydi.Saçlarının kokusu beni mest ediyordu.Rüya olduğunun bilincindeydim ama kokusu saçları gülüşü gerçek gibiydi."Neden bu kadar mükemmelsin."

"Belki de senin yüzündendir beyaz atlı prens."

"Bu kadar güzellik kalbe zarar. "

"seviyorum seni"

"Bende ama gitmeliyim"

"nereye"

"bu rüyayı gerçekleştirmeye."

Ya Rüyalar ??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin