Malzemeler
Krep için;
2 adet yumurta
1 su bardağı un
1 çay kaşığı tuz
Yarım çay kaşığı toz şekerİç harcı için;
3 orta boy soğan
8 adet orta büyüklükte mantar
6 adet ince sivri biber
6 adet orta boy domates
1 küçük diş sarımsak
1 çay kaşığı tuz
Karabiber
YağHazırlanışı
Mantarları temizleyip limonlu suyun içine bırakın. Kararmaması için bir püf noktasıdır. Limonlu suyun içine 2 çay kaşığı kadar da un ilave edin.
Yumurtaları karıştırma kabına kırıp iyice çırpın. (dilerseniz 2 su bardağı süt ilave edebilirsiniz ) unu, tuzu ve şekeri ekleyin. Hafif su ekleyerek topak kalmayana kadar karıştırın. Hamurumuz boza kıvamını alınca olmuş demektir. Krep malzemesi hazır olduğuna göre iç harcı için biberleri verev verev, domatesleri küp, soğanları salata soğanı gibi, mantarları da boyuna fazla ince olmadan kesin. Önce mantarları ayrı bir kaba alıp, altı harlı olacak şekilde ocağa alın. Mantarlar suyuna çekene dursun, diğer tarafta yağımızı bir tavaya ekleyip ısıtın ve üzerine soğanı ekleyin. Soğanlar hafif ölünce üzerine yeşil sivri biberi, domatesi ve sarımsağı ekleyin. Bu karışımın içine de suyunu çeken mantarları, karabiberi ve tuzu ekleyip 1-2 dakika daha pişirdikten sonra ocağın altını kapatın.
Krep tavasını alıp içine çok az yağ dökün, bir peçete yardımıyla yağı tavaya yayın ki krep tavaya yapışmasın. Yalnız bunu her krep için yapmanız gerekecek. Bir kepçeyle krep sıvısından alıp tavaya boşaltın.
Krep hamuru hazır, iç harcından içine koyup rulo şeklinde sarın. Yemeğimiz hazırNOT: Hazırladığımız krepleri bir borcama dizerek üzerine kaşar rendesi gezdirin ve önceden ısıtılmış fırında kaşarlar eriyene kadar pişiriniz.
Her iki şekilde de deneyebilirsiniz gerçekten pratik ve lezzetli bir tarif...
Afiyet olsun…
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENFES TARİFLER
RandomMutfakla arası iyi olanlarrr BURAYA Aaa yok ben hiçbir şeyden anlamam diyenler SİZLERDe BURAYA çünkü o kadar lezzetli ve pratik tarifleri kaçırmak istemezsiniz değil mi??? HAYDİ BAŞLAYALIM O HALDE