İskender Kebabı

49 8 1
                                    

Malzemeler

1 adet tırnak pide
3 adet domates
1 yemek kaşığı biber salçası
1 paket tavuk döner veya et döner damak tadına göre değişir (marketlerden temin edebilirsiniz)
400 gram yoğurt
2 tatlı kaşığı pul biber
250 gram margarin

Hazırlanışı

Pidelerimizi küp küp doğruyoruz ufak şekilde olacak. 150 gram margarini tenceremize alıp eritiyoruz eridikten sonra Pidelerimizi yağın üzerine döküp yaklaşık 5 dakika kavuruyoruz yanmasın kıtır bir hal aldıktan sonra ocaktan alıp tabaklara eşit şekilde yerleştirelim.
Ve daha sonra 3 adet domatesi rendeden veya rondodan geçirelim tenceremizin içine alıp domateslerin rengi dönesiye kadar kavuralım ardından 1 tatlı kaşığı biber salçasını ekleyip kavurup az miktarda su ekleyelim yaklaşık 3 su bardağı biraz sosumuzu kaynattıktan sonra kenara alalım ve sos sıcak iken pidelerin üzerine eşit şekilde dökelim. 1 paket tavuk dönerimizi tabağa döküp mikrodalga fırında ısıtalım tabaklara eşit şekilde yayalım üzerine yoğurt çırpalım ve her iki tabağa da eşit miktarda yayalım geriye kalan margarinimizi tavaya alıp eritelim pul biber ekleyip sosu yakalım ve yoğurdun üstüne dökelim cosss diye ses çıkacaktır iste iskenderimiz hazır olmuştur süslemek için domates ve biber kullanabilirsiniz.

Afiyet olsun😃😃😃


Vote ve yorum lütfen!!!!

ENFES TARİFLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin