Sall! Asta e prima mea carte și sper să vă placă. Ca să cunoașteți mai bine personajul principal :
Nume: Alexis Cruz
Liceu: Black Feather
Ea:
-----------------------------------------Toată lumea crede că sunt o fată normală, dar nimeni nu mă cunoaște cu adevărat. Nici măcar eu nu știu cine sunt.
E prima zi de școală și chiar n-am chef să merg.
Acum sigur vă așteptați la ceva de genu': scumpo hai la masă! Păi n-o să se întâmple. De ce? Pentru că părinți mei habar nu am unde sunt sau ce fac. Sincer nici nu-mi pasă. Mă ridic alene din pat și mă duc la baie. Îmi fac rutina și îmi pun pe leptop BVB-coffin. Mă poziționez în fața dulapului și decid să mă imbrac cu o pereche de blugi negri și o bluză gri mai largă și scurtă.
Îmi iau ghiozdanul și telefonul și ies din casă. În 30 de minute ajung in fața școlii. Îmi caut clasa si în câteva minute am gasit-o. Toată lumea vorbea, doar eu nu. Nici nu mă deranjează.
Directorul spune ce are de spus (oricum nu-mi pasă) și toată lumea merge spre clase. Când ajung în clasă mă așej în ultima bancă lângă geam. La un moment dat cineva se așeaja lânga mine.
- Salut, sunt nou aici!
- Super introducere, data viitoare spune-ne și adresa să stim unde să jefuim.
- Scuze, mă numesc Jack.
- Alexis.
Super am un coleg de bancă. Macar e ok, adică arată bine și e de treabă. După "ore" mă duc direct acasă pt că nu am chef de nimic. Mă uit pe orar să vad ce avem mâine:
Sport
Mate
Română
Engleză
Germană
Muzică
Mamă, deja mă doare capul. În fine îmi fac ghiozdanul repede și plec să mănânc ceva.
- Super n-am nimic. Ok, mergem în oraș.
Îmi i-au geacă de piele, teneși, bani și telefonul și am plecat. Intru in magazin și umplu 2 coșuri cu tot ce prind în mâna. Mă duc la casă și plătesc. Când ies un peugeo negru mă așteaptă. De unde știu că pe mine mă aștepta? Păi un tip foarte drăguț iese din mașină venind spre mine. E...
CITEȘTI
Speranța
Fantasy'O fata cât se poate de normală' așa o credeau toți, dar nimeni nu știe ce e în sufletul ei cu adevarat. Pentru a-și alina durerea, a început să vorbeasă cu oameni imaginari. Dar asta nu va dura mult...