*Feest*

67 8 33
                                    

Alles is in de P.O.V van Iris!

De muziek dreunt door de boxen, en ik ben het nu al zat. "Geniet een beetje Iris! Liam heb je nog niet gezien!" Roept Niall. Nee als ik hem nu zag had ik hem vermoord.

"Niall? Waar is Mila?" Vraag ik als ik zie dat Mila niet meer bij ons staat. "Oh drinken halen! Maakt je niet zo druk! Ze kan heus wel voor zichzelf zorgen!" "Niall! Al geeft Zayn haar drank, Mila is heel snel dronken, dan weet ze niet meer wat ze doet. Stel ze ligt ineens met Zayn in bed he? Wil je dat?"

Ik zie Niall slikken en zijn hoofd schudden. Maar misschien overdrijf ik wel. Misschien komt ze zo terug. Gewoon wachten Iris! Je maakt je vast te druk om niks! Oke?

"Iris!" Hoor ik Louis roepen. Ik draai me om en kijk Louis met een grijns aan. Harry staat achter hem. Met zijn hand in de van Louis! Oh Damn!

"Hey Louis!" Zegt Niall met een grijns. "Heb je Mila gezien of Julia?" Vraagt Louis. "Nee die zijn met verdwenen!" "Ik zag Zayn naar boven gaan...." zegt Harry. Ik kijk Harry aan. Hij kan toch ook naar boven gaan voor sokken ofzo?

Ineens voel ik twee grote handen op mijn heupen. Liam.  "Kun je me nu los laten?" Vraag ik dreigend. "Uhm, je bent moeilijker als dat vriendinnetje van je! Wat drinken?" "Waar heb je het over?" "Oh niks hoor! Drinken?" Vraagt hij met een grijns. "Nee! Dan ga je me drogeren!"

Niall schiet in de lacht. "Wat moet je Ier?" Vraagt Liam gemeen. "Kan je geen mensen met rust laten? Zwijn!" Roept Niall terug. Nu schiet ik in de lach. Niall is zo slecht in dingen bedenken!

Eigenlijk heeft Liam het hele feest bij me gestaan, en heeft hij me geprobeerd te zoenen. Men ik word gek! Mila is ook niet meer terug gekomen. En ik ben heel bang dat ze nu boven is. Met Zayn....

"Waarom ga je nou niks drinken schat?" "Noem me geen schat! Ga iemand anders lastig vallen! Please! Ik ga zo maar huis!" Roep ik bot naar hem. "Zonder je vrienden? Ik ga Louis net maar boven gaan!" Pff, ik haat mijn vrienden soms ook.

"Nou ja ik ben alleen gekomen met Niall! En doe staat nog naast me! Dus eigenlijk kan ik gaan wanneer ik wil!" De grijns op zijn gezicht verdwijnt. Het is de waarheid, het komt omdat de andere aan de andere kant van de stand wonen. En alleen Niall woont heel dicht bij mij.

"Niall? Zullen we gaan?" Vraag ik zo lief mogelijk. "Moeten we de andere dan geen gedag zeggen?" "Nee joh! Die kunnen we toch niet meer vinden.." Niall knikt, gelukkig! Weg uit dit kut huis!

______
Ik weet het dit is echt slecht. Maar ja. Wat moet ik anders? Nou ja. Oh btw , mijn ogen zijn idd achter uit gegaan, yeah!

Annoying Ex✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu