Iris
Mila grijnst en gaat naast Liam zitten tegen over Zayn. "Dus, wat willen jullie?" Vraagt Zayn. Hij is duidelijk zenuwachtig. Ja jongen dat zou ik ook zijn! "Doe maar een cola", antwoordt ik droog en Mila ook.
Mila kijkt me grijnzend aan en ik kijk haar grijnzend aan. Als je je afvraag wat we gaan doen, dat leg ik wel even uit. We laten ze 'kussen' en dan gooien we verf over ze heen. En ja alweer verf! Verf is leuk!
"Is het vlees lekker?" Vraagt Liam. "Ja lekker!" Dit is de ongemakkelijkste date ooit! "En welke school gaan jullie hier na?" Mila haalt der schouders op en eet verder. "Ik heb werkelijkwaar geen idee!" Antwoord ik.
We lopen hand in hand naar buiten. De date was zo Fucking ongemakkelijk. Net als een tinder date ofzo. Net alsof we elkaar niet kennen ofzo. We stoppen met voor het park. Net goed!
Beide buigen ze zich naar voren met hun ogen dicht. Snel duw ik ze tegen elkaar aan en maak een filmpje en al snel gooit Mila verf over hun hoofd heen. "What the Fuck! " roept Zayn. Zijn ogen spuwen vuur, net als ie van Liam.
"Denken jullie nou echt dat we op een date met jullie willen?" Vraag ik grijnzend. "Jullie zijn wel heel naïef zeg!" Lacht Mila. "Fuck jullie! Echt jullie zijn monsters!" Roept Liam. "Jezus! Weer mijn Fucking jasje! Jullie gaan boeten! Pas maar op!" Roept Zayn. En dan lopen ze boos weg.
"Dit was geweldig! Gooi het filmpje nu online!" Roept Mila. En voor dat ik het zelf door heb, heeft de hele school en wel meer mensen, het filmpje!
______
Sorry dit is echt een slecht hoofdstuk i know!
HAPPY B-DAY LOUIS🎉🎉🎉
Oh ja ik schrijf een ziam verhaal, omdat -LouisIsDeNaam- dat wou!
Fijne kerst kinders! Love jullie!
JE LEEST
Annoying Ex✔️
FanfictionLiam die zijn ex lastig valt, omdat ze geen contact meer wilt! Begonnen: 22-11-2016 Afgerond! : 31-01-2017