06-****: Hey Princes😘
Iris👸🏼: En wie ben jij dan wel niet? De prins?
06-***: Ja, jou prins!😊
Iris👸🏼: En hoe mag mijn prins dan wel niet heten?
06-***: Liam, bae😘
Iris👸🏼: Oh nee, alsjeblief rot op! Hoe de fuck kom jij eigenlijk aan mijn nummer?
Klootzak😡: Kom op Iris! Geef me een kans! Ik hou van je bae! Oh en ik heb je nummer via Zayn!
Iris👸🏼: Nee! Jou ga ik nooit meer een kans geven! Nooit meer in mijn hele leven!🖕🏼🖕🏼
Klootzak😡: Alsjeblief Iris het spijt me ik hou alleen van jou!
Iris👸🏼: Had je eerder moeten bedenken voordat je mini Payne, bij iemand er instak! Jezus! Kan je nu weg gaan?
Klootzak😡: Hé, zo klein is hij niet hoor! En het was een fout! Een hele grote fout!
Iris👸🏼: Ja zeker, omdat je de deur vergeten ben dicht te doen, voor dat je je mini Payne ergens in stak! Nee top man! Kan je nu oprotten? Ik heb geen zin in jou!
Klootzak😡: Iris! Ik hou alleen van jou! Ik wil geen ander ik kan echt niet zonder je leven! Please kom terug bij me!
Iris👸🏼: Nooit van me leven! Nooit van me leven dat ik jou terug zal nemen! Dringt het niet tot je door! Ik ben door gegaan met me leven! Ik wil jou niet meer! Oke! IK WIL JOU NIET!
Klootzak😡: Alsjeblief! Iris! Kunnen we niet gewoon praten! Gewoon praten! Niks meer!
Iris👸🏼: Doei Liam!
Klootzak😡: Bye bae!😘
JE LEEST
Annoying Ex✔️
FanfictionLiam die zijn ex lastig valt, omdat ze geen contact meer wilt! Begonnen: 22-11-2016 Afgerond! : 31-01-2017