Niall
Harry kijkt mijn grijnzend aan als ik ene verf emmer van hem pak. "Dit wordt zo leuk!" Roept Louis. "Mooie kleur blauwe hoor! Beetje Louis kleur ogen niet!" Grijns ik als ik kijk wat voor kleur de verf is.
Harry begint te blozen waardoor ik begin te lachen! "Ahw hazz dat is zo cute!" Roept Louis en drukt een kus op zijn wang. Ahw ze zijn zo cute.
"Dus... Zayns kluisje?" Vraagt Harry ongemakkelijk. "Jaaa! Goed ideetje! Hij kan toch elk moment aan komen met Liam!" Lacht Louis. We lopen maar het kluisje van Zayn. Onderweg worden we nogal raar aangestaard, maar boeiend!
~~
"Heeft Liam nou geen broek aan?" Vraagt Iris met een lach. We staan bij de kluisjes met zijn alle, om natuurlijk Zayn uit te lachen. Die nou precies op dit moment komt aan lopen!
"Valt het niet op dat we hier staan? Ineens?" Vraagt Julia. "Misschien? Boeiend! Dit wil ik niet missen!" Lacht Iris. Harry gaat doen alsof hij er niks. An weet, dus loopt ook dood leuk op zijn vrienden af.
"Hey, mooie onderbroek Liam!" Lacht Harry. Zayn schiet ook in de lach en loopt richting zijn kluisje. Lach nog maar Zayn! Lach nog maar.
Zayn opent zijn kluisje, en al het verf valt over hem heen. Hij geeft een schreeuw en wij lachen ons rot. Ook Liam en Harry lachen dood leuk mee, nou ja eigenlijk iedereen die hier is! Louis heeft het gefilmd en gaat het op internet zetten.
Boos kijkt Zayn richting ons. "Oh leuk hoor Mila! Jezus!" Roept hij boos en geeft der een duw. "Blijf met je gore poten van der af!" Roep ik en geef hem weer een duw. "Zij heeft dit toch bedacht! Dit is geschift!" "Nou, ik heb niks bedacht!" Lacht Mila.
"Ik heb gewoon de beste vrienden ever! Kan je niet van jou zeggen, he!" Lacht Mila en geeft mij een knipoog. Fuck! "Stik er toch in!" "Val dood!" "Suck a Dick!" "Kan jij beter doen!" Roept Mila terug. "Hm, nee jij bent er beter in!" "Hou je bek dicht! Jij bent nergens goed in!"
"Jongens stop! Ik kan het niet meer aan!" Lacht Liam. "Liam! Hou je bek!" Roept Iris. "Hm, je wilt me Iris!" Iris schud haar hoofd driftig. Even serieus, wat de fuck gebeurt hier allemaal?
"Zayn ga douche ofzo! Je bent blauw! Liam doe een broek aan! En de rest ga naar de les!" Roept de rector ineens. Wanneer is hij hier gekomen? "Nou? Waar wachten jullie nog op! Nu naar jullie les!"
Lachend lopen we naar de klas. Dit was de beste dag ever! En WoW! Zayn vond het vast ook heel leuk😉
JE LEEST
Annoying Ex✔️
FanfictionLiam die zijn ex lastig valt, omdat ze geen contact meer wilt! Begonnen: 22-11-2016 Afgerond! : 31-01-2017