Baş ağrısıyla gözlərimi açdım. Qarşımdakıları gördükdə gözlərim alnıma çıxdı. Oğlanlar! Bts!? Bu gerçəkdi?
-Jeon! Kookie? Yaa millət! -Jiminin zilli səsi digərlərinə baxmağa vadar etdi.
-Oh! Jungkook gözlərini açdı.-Taehyung hyung əlini gözlərimin qabağında salladı.
-Kookie,bro, yaxşısan?- Namjoon hyungun qalın səsi qulaqlarımda əks səda verdi.
-m-mən hardayam? - gözlərimi qaldırıb ətrafa baxdım.
-omo!- JHope hyung dilləndi.
-harda harda? Qaladayıqda...?-Namjoon hyung divarları göstərdi.
-nə?-ətrafıma baxdım. Doğrudan da qaladaydıq. Amma əvvəlkində. Yəni,mənim neçə vaxtı düşdüyüm yox,biz oğlanlarla gəldiyimiz. Faktiki olaraq eyni qaladı,yəni vaxt baxımından deyirdim.
Başım gicəllənərək ayağa qalxdım. Ətrafıma baxıb hyungların üzünə diqqət yetirdim.
-bura necə düşdüm?
-necə? Bura hamımız menegerle gelmişdik. Sonra hamı ayrılıb müxtəlif yönlərdə getdi... Yadında deyil?-Namjoon əlin çənəsinə qoydu.Əşyalarımızı yığıb qaldığımız yerə qayıdırdıq. Olan hər şeyi oğlanlara danışdım. Danışanda belə özümə real olmayaraq gəlirdi. Onlar dediyimi eşidəndə gülürdülər. Sonra Jin hyung neçə vaxtı tarixi filmlər baxdığımı və bunu təsəvvür etdiyimi dedi.
-Jungkook-sshi ,sən yəqin ki , başın dəyib və yıxılmısan,bunu da yuxuda görmüsən.
-amma, hyung...! Off!-gizgahlarımı ovuşdurdum.-mənə niyə inanmırsız?
-Çünki,çünki sən o şəhzadə qızla evlənmədin. Evlənsəydin inanardıq.-deyib güldülər.
Onları vecimə almayıb düşünməyə davam edirdim. Hər şey belə bitə bilməzdi. Nəyə inanım? Yuxu idimi bu? Bu fikirdən sol tərəfdə döş qəfəsimdə xoşa gəlməz ağrı yaranırdı,gözlərimin qıraqlarında göz yaşları toplanırdı. Sonya,sən əslsən?
Bu gün konsertimiz olacaqdı. Hə, burda da yetəri qədər fanlarımız vardı. Ancaq heç cürə fikirlərimi cəmləşdirə bilmirəm. Nə etməliyəm. Bu yuxu ya da xəyal idisə,bu çox ədalətsiz olardı. Başımı itirəcəm. İndidən Sonya üçün darıxıram.end POV Jungkook
Bts axşam 5 radələrində artıq konsert keçiriləcək ərazidə idilər. Ustalar və işçilər səhnəni hazırlayırdılar. Jungkook stressli halda qabağı dala gedib gəlirdi. Oğlanlarsa onu anlamırdı. Konsert yeri hazır olanda saat səkkizin yarısı idi. Fanlar tez sürətdə yığışırdılar. Konsert açıq havada olacaqdı. Bangtan da hazırlaşırdı. 10 dəqiqə sonra başlayacaqdılar. Aparıcı ingliscə açılışı edirdi. Vizajistlər işlərini qurtarıb,oranı səliqəyə salırdılar.
-birazdan çıxmalısız,hazırsız?-meneger qapıdan onlara baxaraq, səsləndi.
Oğlanlar axrıncı dəfə məşq edirdilər. Qulaqlarına mikrafonu bərkidib pərdələrin arxasında yığışdılar. Aparıcı sonunda onları səhnəyə çağırdı. Bts fanlarla salamlaşdı və onlara gəldikləri üçün təşəkkür etdi. Arxadan mahnı səsləri gəlməyə başladı. Və Bts də başlamışdı. Birinci Dope mahnısı ilə başladılar. Jungkook fikirli halda idi, həttə bir yerde sef edecekdi. Sonra isə I need u mahnısı. Hər şey normal gedirdi,həmişəki kimi. Son olaraq Blood Sweat and Tears . Fanların qışqırıqları. Oğlanların ideal rəqsləri. Performans zamanı oğlanlar fanlara da nəzər yetirirdilər. Fanların çoxsu da onları görsünlər istəyirdi. Jungkook demək olar fikirlərini yığmışdı və mahnıya uyurdu. Növbəti fanlara gözü sataşanda ,gözünə bir qız dəydi. Qız sakitcə adamların arasında dayanmışdı. Heyrətlə onlara əsas da Jungkooka baxırdı. Jungkook ürəyinə sanki şimşək vurdu.
"Bu qız,...Sonya!"
Oğlan şok içində qıza baxırdı. Oxumağı və rəqsi dayandıraraq. Üzvlər bunu görüb anlamazca baxdılar,sonra oğlanın baxdığı yönə. Jungkookun gözləri yenidən yaşardı. Daha artıq dura bilməyib cəld şəkildə səhnədən düşdü. Fanalrın arasında qıza doğru yaxınlaşırdı. Fanlar onu qucaqlama və saxlamağa çalışırdı. Oğlan sürətli ürək döyüntüsüylə qıza çatmağa çalışırdı. Fanlar aralanaraq sonunda ona yol açdı. Qız anlamazca baxırdı. Oğlan yaxınlaşdıqca qız təəccüblə geri çəkilirdi. Sonunda dayandı .
-Sonya! B-bu sənsən!?
Qızın gözlərin yaş axırdı.
-Sonya!-Oğlan bərk səslə dedi.
Aralarındakı məsafəni kəsərək qızı qucaqladı. Göz yaşlarını azad buraxdı. Jungkook qızın saçlarının qoxusunu hiss edirdi. Bu o idi. Onun aşiq olduğu qız. Dəqiqliklə.
-heç vaxt görüşə bilməyəcəyimi düşündüm! Sonya! Bunun bir yuxu olduğunu düşündüm. -ağlayaraq dedi.-ağladığıça görə bağışla,ah.-gözün köynəyin qoluyla sildi. -Sonya,bir şey de.
Qız sakitcə ona baxırdı. O da gözünün yaşını sildi.
-sənə deməmişəm makiyaj eləmə? Bax üzünə yaxıldı qara.- qız gülümsəyərək dilləndi.
Oğlan təəccüblə ona baxdı,sonra da böyük gülümsəməylə gülümsədi və qızı yenidən bərk-bərk qucaqladı.
-səni çox sevirəm.
-mən də səni.-Sonya gülümsədi.Ayyy çox həyacanlıyam. Əminəm çox səhf var. İçimdə hər şey qarışdı ayh! Ürəyim yaxşı deyil! ♡♡♡♡♡♡ tmm qısa oldu amma bitirdim çünki davam etseydim bide iki aydan sonra gelecekdi.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Princess And Idol
FanfictionMaknae Kook sonunda cəsarətini toplayıb qapının dəstəyini aşağı çəkir.Qapı açılır və o daxil olur.Gözünə işıq vurduğun agörə gözləri qamaşır,bu zaman kimsə ona ilişir və o yerə yıxılır.Jungkook dərhal ayağa qalxır. -Bax hara gedirsən!Ortada işsiz fı...