Bara geldiyimizde buraga mesaj attim ve bizi karşiladilar.elbisem kisa oldugu için burak kaşlarini çatti ama "guzel olmuşsun" da dedi.neyse bara girdik.köşede bir yerde oturduk.sarp 'ne icersiniz'diye sordu.ben bira alayim dedim.gözdede bira istedi.sarp da tamam diyip gitti. Burak benim bira içmemi istemiyordu. Ama nafile ben inatla içdim.ICDIM ICDIM ICDIM. Sonunda sarhos oldumm.burak beni,sarpda gözdeni dansa kaldirdi.çok eyleniyorduk.
(Burakla selinin dansi)
Artik eve gitme zamani gelmisdi. Ben sarhos oldugum icin burak beni taşiyordu.sarpda gözdeyi taşiyordu. Bizi eve birakdilar. Biz yatagimiza girdiyimiz an uyuduk. Sabah uyandigimda başim çatliyordu.saate baktim.ohaa çok geç kaldik. Hemen gitmeliyiz. Gözdeyi kaldirip hazirlandim ve hemen çiktik.sarp ve burak derse girmislerdi bile.tabi onlar alisik oyle seylere .neyse hocadan izin alip yerlerimize gectik.burak ve sarp bize guluyolardi.bizde kizgin suratla onlara bakiyorduk .ders bitdi.kantine indik.burak ve sarp biz kizgin oldugumuz icin kendilerini affetdirmeye caliyordular biz inatlasdik.onlar yanagimiza bir buse kondurunca affedik.ve tabiki ilani ask edince.çok mutlu olmusdum.birazda utanmisdim.neyse 3cu ders basladi. Sikici bi dersdi. Neyseki buda bitdi. Ve eve geldik. Biraz uzandikdan sonra yemek yedik ve telefonla oyalanmaya basladim.burakla resimlerimize bakiyordum.onu yine ozlemisdim.aradim sesini duymak istedim.telefonu açdi sinirli bi sekilde. 'Ne var selin' diye cemkirdi.ben uzuldum. Telefonu yuzune kapattim.gözde de telefonda sanki gizli-gizli yazisiyodu.bi haller vardi gozdede sanki benden bir sey sakliyordu. 1 saat sonra gözde beni disari cikmak icin ikna etdi ve disari ciktik.gozde nedense birden bire gozlerimi bagladi ve hicbur sey sormamami soyledi.neyse bir yere geldik ciftlik gibi bi yerdi sanirim ayagimin altinda cimler vardi ve at sesleri geliyordu.kapi acildi ve iceri girdik.gozlerim acildi.bide ne goreyim burak bana surpriz yapmis.
(Buragin surprizi)
Buraga sarildim ve opdum.(tabiki yanagindan)sarp ve gozdede sarildi. Mutlu ciftler olmusduk.burak romantik bir muzik acdi ve dans etmeye basldik.cok romantikdi.sonra yemek yedik.artik aksam olmusdu.eve donmek icin arabalara bindik.yolda cok araba vardi.birden buragin dikkati telefona yoneldi galiba mesaj gelmisdi.ona bakarken birden karsimiza bir tir arabasi cikti artik burak arabayi kontrol edemedi ve kaza yaptik.ben gozlerimi actigimda hastanedeydim.
2 ci bolumde bitti.IYI OKUMALAR.