Odama gidip dinlenmek istiyordum.yatagima uzandim.hemen gozlerim kapandi ve uykuya daldim.BURAK diye bagiraraq uyandim.galiba kabus goruyordum.ayaga kalkdim.banyoya gidip elimi yuzumu yikadim.kendime geldim.tekrar yatmaya gittigimde ne goriyim.BURAK.bana dogru bakiyor.artik korkuyordum.hayalet goruyor olamazdim diyilmi.buna son vermenin zamaniydi.gozlerimi kapatdim.tekrar actigimda yoktu gitmisdi.sabah olmusdu.ben seyma halaya bu meseleyi anlatmak istiyordum.hazirlandim ve seyma halanin yanina gitdim.mutfakdaydi."gunaydin"diyerek soze basladim.oda gulumseyerek 'gunaydin' dedi.masaya oturdum.oda karsima oturdu.herseyi anlatdim.beni psikologa goturmek istedi.belkide iyi bir fikir olabilirdi.yarina doktordan randevu istedik.seyma hala benim icin endiselenmisdi.hem benim derdim hemde gozdenin nisani hepsi bir birine karismisdi 2 gun sonra nisan vardi.gozde hem heyecanli hem de mutluydu sevdiyi ile evlenecekdi.ve buna cok az kalmisdi.psikiloga gitme vakti gelmisdi.hazirlanip ciktik.doktorun kapisina geldimizde biraz korkmusdum.ne yapacagimi.nasil anlatacagimi bilmiyordum.iceri girdik.doktor bey benimle yalniz gorusme yapacagi icin seyma hala disari cikti.
Endiseleniyordum.isminin araf oldugunu oyrendiyim doktor benimle konusmaya calisiyordu.ama nedense ben konusamiyordum.agzimi bicak acmiyordu.araf bey halami iceri cagirdi.ama yinede konusamadim.eve geldiyimizde odama cekildim.gozde evde deyildi.galiba sarpla disari cikmisti.yatagima uzandim.kendimi olu gibi hissediyordum.cok halsizdim.yatagima yatdim.gozlerimi kapadim.COK AZ KALDI.KAVUSUCAZ.BIRTANEM.burak bana sesleniyordu.yine ayni sozler artik dayanamiyordum.gozlerimi actigimda aksam olmusdu.gozdenin sesi geliyordu.kalktim ve iceriye dogru gitdim.gozde sevincinden yerinde duramiyordu.bi oraya bi buraya kosturuyordu.eger burak'da yaşasaydi.acaba bizde evlenirmiydik.bunlari dusundukce gozlerim doluyordu.gozde beni gorunce hemen sarildi.artik yarin buyuk gundu.yemek yedikten sonra herkes uyumak icin odalarina dogru gitdi.sabah uyandigimizda heyecanlanmisdim.bugun hazirlanmamiz lazimdi.gozde erkenden kalkmisdi.evdeki hazirliklar bitince kuafore gitdik.gozde sade bir topuz yaptirdi.bende dalgalandirtip acik biraktim saclarimi.nisan evde olucagi icin abartiya gerek yoktu.neyse kuaforde de isimiz bitince eve gecdik.nerdeyse hazirdik.kapi caldi.geldiler diye ciglik atdi gozde.onun bu haline gulmek istesemde gulmedim.neyse misafirler iceri gectiler.biraz sonra yuzukler takildi.hayir dua verildi.bende onlari tebrik etdim.odama cekildim.bugun yorulmusdum.yataga uzandim.gozlerim kapandi.bir sesle uyandim.burak.yanimda uzanmisdi.sikica sarilmisdi bana.sanki gercekti.BEN YAŞASAYDIM.BELKI BIZDE EVLENECEKDIK.BIZIM HIKAYEMIZ MUTLU SON DEYILDE.MUTLU SONSUZ OLACAKDI.KESKE BEN ÖLMESEYDIM.