Hastaneyi küçüklüyümden beri hiç sevmem.neyse hemşire yanimdaydi bana serum takiyodu ona 'ne oldu bana' diye sordum."merak etmeyin iyi olucaksiniz"diye cevap verdi.
Peki burak,gözde,sarp onlar nerdeler.
Kapi acildi ve içeri şeyma hala girdi.agliyordu.ona 'neden agliyorsun'dedim oda hickirikla 'gööözzzdee'noldu gözdeye dedim"hafizasini kaybetti"dedi. şuan ne hissediceyimi bilmiyordum.gozumden yaşlar akiyordu.halama 'peki burak ve sarpa noldu' diye sordum. Şeyma hala hungur hungur aglayarak 'başşşin sağ olsun' ben o an donup kaldim nasil nasil burak beni terk edip gider hayir olamaz bu ruya dimi hala ruya biz bunlari haketmedik. (Bu arada SARP YASIYOR GOZDENIN YANINDA)
Ben hala inanamiyorum agliyorum agliyorum yine agliyorum.ve hastanede nerdeyse 3 gun kaldim.neyseki eve geldim.gözde hala hastanedeydi o yarin gelecekdi.ben evde yalnizdim.buragi dusunuyordum.agliyordum.boyle boyle uykuya daldim.ruyada buragi goruyorum bana sariliyo bende ona 'BENI BIRAKMA AŞKIM SENSIZ YASAYAMAM'diyordum.birden uyandim.ve karsimdaki kisiyi gorunce şok oldum.bu nasil olur o öldü. Nasil. Burak karsimda durmus agliyordu.bedeni sanki yoktu.ruh gibiydi.korkmadim deyil.eliyle saçima dokundu ve bana 'MERAKETME AŞKIM BEN IYIYIM.SEN ASLA ÜZÜLME.BEN DAYANAMAM SENIN AGLAMANA DAYANAMAM.'
Ve birden burak yok oldu sanki kuş olup ucdu.ben bunu nasil gordum ama o öldü. Bu nasil olabilir. Yoksa delirdimmi ben.evden sesler geliyordu.galiba şeyma hala gelmisdi.bu olanlari ona anlatmayi düsünmüyordum.neyse sabah oldu ve kapi caldi gözdeyi kapida gorunce uzuldum beni hatirlamiyordu.soguk bir sesle selam verip iceri gecdi.
Şeyma hala sofraya gelin diye bize seslendi.birden kapi caldi.sarpdi. onu iceri aldim ve sofraya gectik hic kimse yemek istemiyordu.herkes birbirine bakiyordu.neyse sofrayi topladik ve ben kendi odama gidip uzanmak istedim.sarp ve gozde de GOZDENIN ODASINA GIDIP SOHBET ETDILER.ben buragi dusune dusune uykuya daldim.ve birinin benim saclarimi oksamasiyla uyandim.evet yine burak gelmisdi.galiba artik deli olmusdum.burak bana masum gozleriyle bakiyordu.
Burak yine birden kayboldu.ben ruya saniyordum ama degil.nasil oldu bu ya burak öldü.artik yaşamiyor.nasil olur.ayaga kalkdim.gözdenin odasina gittim sarp gozde ona soguk davraniyor diye cok uzulmusdu ve agliyordu.sarp hem sevgilisinin hem de kankasinin,kardesinin acisini cekiyordu.bu çok zor olmaliydi.IYI OKUMALAR.