hayalet erkek bolum:4

42 7 1
                                    

YAZARDAN:

selin odasina donuyor ve uykuya daliyor.lakin bu sefer burak'ı gormuyor.neyse sabah oluyor.Gozde artik gecmisi hatirlamaya basliyor.ve sevgilisinin aslinda savaş oldugunu saniyor.

ve sevgilisinin aslinda savaş oldugunu saniyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


SAVAŞ:22 YASINDA ZENGIN,YAKISIKLI,KASLI BIRI.gozde savasi ariyor ve bulusmayi teklif ediyor.savaş zaten gozdenin hafizasini kaybetdigini biliyordu.gozde savas onu aldatdigi icin ayrilmisdi.amma savaş gozdeni unutamamisdi.gozde ona bulusmayi teklif edince çok sevindi ve kabul etdi.gozde tabiki savaş'in onu aldatdigini hatirlamiyordu.Sarp uyaninca gozdenin biri ile çok samimi konustugunu duydu.amma uyuyormus gibi yapti.adresi bildigi icin gozdeyi takip etmeyi dusundu.Gozde hazirlanip evden cikinca Sarp onu takip etdi ve bir kafeye geldigini gordu.o da iceri girip bir masaya oturdu ve gizlice gozdeyi izledi.daha sonra ona bir erkegin yaklastigini gordu.Gozdeninde onu öptügünü gorunce sinirden delirdi ve ayaga kalkip onlari  oldugu masaya dogru gitdi.Gozde Sarp'ı gorunce şaşırdı.Sarp gozdenin yanina oturdu.
Sarp savaşa "SEN KIMSIN" diye sordu.
Gozdede "SANANE"dedi.
Savas da"ben gozdenin sevgilisiyim" dedi.
Sarp "NEEEEE???" diye çemkirdi.
Gozde "duydun iste o benim sevgilim" dedi.
Sarp sinirle savaşa daldi.
Gozde bagirinca her kes onlara bakti. Gozde onlari ayiramadi.Savaş burak'in kulagina "o benim ve hep benim kalacak"diye fısıldadı.
Sarp bu sefer delirdi ve savaşa oyle vurduki savaş yerde kala kaldi.
Sarp gozdeni  elinden tutarak disari cikartdi.gozde ise agliyordu.
Sarp onun agladigini gorunce sinirleri sogudu.
Gozde "Ben senii hatirlayamiyorum ne yapayim olmuyor" dedi
Sarp ise "zamanla hatirliycaksin ben sana kendimi hatirlaticam meraketme" dedi.
Gozde hala agliyordu.
Onlar arabaya binip eve dogru yol aldilar.
Selin evdeydi mutsuz halde telefonla oyalaniyordu.kapi caldi .sarp ve gozdeydi.iceri girdiler.selin gozdenin agladigini anladi.sarp yanodaya gecdi.selin gozdeyi kendi odasina  goturdu.ve dedi"gozde neden agladin"
Gozde "ben savaşla gorusmeye gitdim.Sarp geldi.savaşa yumruk atdi.ve beni kolumdan cekip disari goturdu.bende agladim.cunki onu hatirlamiyordum."
Selin "kizim sen delimisin savaş seni aldatdi.sen nasil gidersin onunla gorusmeye" dedi
Gozde "neee??gercektenmi.nasil olur."
Selin "sen hatirlamiyorsun" dedi
Bu zaman gozdenin basi dondu ve bayildi.galiba bu onun icin aci bir haber olmusdu. Uyandiginda herseyi hatirliyordu.Sarp'ı,savaş'in onu aldatgini, selini herseyi.ama gozde sarp'a surpriz yapmak istiyordu.hafizasinin yerine geldigini ona soylemedi. Gozde selinle birlikde surpriz hazirladi. Sarpla anilarini video seklinde yapmisdi.ve bunu sarp'a izletecekdi.neyse surpriz icin selin sarp'ı eve cagirdi.kapidan iceri girdiyinde sarp sasirdi.gozde sarp'a sarildi ve oturdular once yemek yediler sonra gozde videonu sarp'a izletdi.Sarp cok mutlu oldu.artik gozdenin herseyi hatirladigini biliyordu.aksam olmusdu.sarp eve dondu. Selin ve gozde uyumak icin odalarina gitdiler. Selin endiseleniyordu.acaba yine burak'ı gorucekmiydi.selin uykuya daldi.burak bu sefer ruyadaydi.seline "AZ KALDI KAVUSUCAZ" diyordu.sadece bunu soyluyordu.selin uykudan ayildi.dusunuyordu.burak ne demek istedi.artik sabah olmusdu.gozde hala uyuyordu.selin kalkdi gozdenin yanina gitdi.ve onu uyandirdi.selin gozdeye" BENIM SANA SOYLEMEM GEREKEN BIR SEY VAR" dedi ve bu zaman gozdenin telefonu caldi.Sarpdi.selin gozdeye diyemedi.sarp gozdeyi bir yere davet etdi. Tabi selinide.şik giyinmelerini istedi.aksam 8de orda olmalarini istedi.neyse onlar hazirlandilar.selin etek ve bustiyer,gozde şik  bir elbise giydi.

selin etek ve bustiyer,gozde şik  bir elbise giydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Selinin kiyafeti)

(Gozdenin elbisesi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Gozdenin elbisesi)

Makyaj yapip ciktilar.sarp'in verdiyi adrese gitdiler.kapini caldilar sarp acdi.gozde surprizi gorunce şok oldu.boyle bir sey beklemiyordu.sarp'a sarildi.sarp eyildi ve iste o an gozdeye evlenme teklifi etdi.gozde inanamiyordu.şok icinde" EVETTTTT" dedi.selin ise alkisliyordu.onlar yemek yediler,dans etdiler.sarp gozde ve selini eve birakti.gozde cok mutluydu.

BU BOLUMDE BITDI.OKUDUGUNUZ ICIN TESEKKURLER.UMARIM BEYENIRSINIZ.☺😘

Hayalet erkekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin