13

62 2 0
                                    

 Fogalmam sincs, mennyit aludtam, de arra keltem fe, hogy egy idegen hang magyaráz valamit mellettem.

 Amikor kinyitottam a szemem 7 vadidegen és a "banda" többi tagja dumált valamiről Justinnal. Csak akkor jöttem rá, hogy nem a saját szobámban vagyok, hanem a TV előtt a kanapén.

-Helló, szia! Skylinn vagyok - jött oda hozzám egy cuki, szőke, 6-7 év körüli kiscsaj.

-Ööömmm... szia. Sophi vagyok - válaszoltam összezavarodottan.

-Tudom! Én Nash huga vagyok. Én is olyan vagyok mint te. Anyát és apát megölte Luci és ezért vagyok itt... - mesélte kicsit elszontyolodva. Hirtelen Nasht kezdtem keresni a szememmel. Egy sráccal dumált, aki fiatalabb lehetett tőlem, és teljesen úgy nézett ki mint Nash.

-Ő a másik testvérem, Hayes - szólalt meg tündéri hangján Skylinn.

-Hey guys! Sophi felkelt - kiáltott fel Ethan. Erre Cam odajött hozzám, megcsókolt, majd mindenkit sorban bemutatott:

  Hayes (alakváltó, 16 éves)

  Skylinn (a., 6 éves)

  Matthev (vámpír, 17 mint én)

  Carter (v., 18)

  Jack G. (v., 18) - becenév Jack

  Taylor (démon, 17)

  Jack J. (a., 17) - becenév J. J.

-Jó. Akkor Csak hogy mindent értsek. Hayes és Skylinn azért van itt, mert meghaltak a szüleik, a 2 Jack Lucitól pártolt el, a többiek pedig újak és mellénk álltak? - mind egyszerre bólogattak - Oké értem, de miért hagytátok ott Lucit? - fordultam újra Jackékhez.

-Mert szerintünk hülyeség a mit csinál - válaszolt J.J.

-Mostmár minden világos - mondtam, bár belül még mindig kételkedtem 1-2 dologban.

-Nos, mivel az a terv, hogy "pszihológiával hatunk az emberekre" nem jött be, most jön az én tervem - mondta Ash elégedetten.

-De muszály ártatlan embereket bántanunk? - kérdeztem leszontyolodva.

-Soph! - nézett rám Cam - tudod, hogy szeretlek és mindennél többet érsz nekem, pont ezért szeretnélek megkérni rá, hogy te ne harcolj.

-De Cameron! Nem gondolhatod komolyan, hogy tétlenül nézem, ahogy megöletitek magatokat!

-Sophi! Jobban is bízhatnál bennünk - ölelt át Ash.

-Na jó! Ha mindenki így akarja... - néztem végig a táraságon reményedve, de mind bólogattak - de Hayes és Sky is otthon marad! - próbáltam még egyezkedni és ebbe már simán beleegyeztek mind. Hát most jöhet a felkészülés a harcra. Féltem öket, remélem nek esik bajuk.

Boldog karácsonyt!

Remélem tetszik az új rész, örülnénk pár visszajelzésnek.

Pihennyetek és olvassatok sokat a szünetben!

Puszi, book_love02.

Természetfeletti szerelem (bef.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora