İyi okumalar 💎
Sınıftaki gürültü başımı ağrıtırken bir yandan herkese bela okuyordum. Ne var yani alt yarafı bir Beliz şakası yaşanmıştı heheh yine yapmıştı yapacağını
okuldaki yangın alarmına basıp kendini yakmıştı yani o anlamda değil mskssjjs üzerine özel bir jel dökmüştü bu sayede yanmamıştı ama herkes yandı sanıp yardıma koşmuştu sonra bunun 1 Nisan olduğu öğrenilince herkesden küfür yemişti ve hala bu olay konuşuluyordu
hoca sınıfa girince artık susmuşlardı ders anlatmaya başlarken ön tarafta oturan Sedef ve Selin'e
" Dersi kaynatalım "
" Yepp "
Arkada oturan Beliz ve Ceren'e de aynısını söyleyip olumlu cevap almamla önüme döndüm. Bu derste yapmamın sebebi hem hoca saftı hemde konularda zaten ilerdeydik hala devam ediyordu !
" Hocamm Ceren'in kolu koptu tolete gidicezz " Beliz'in dediği şeyle kısaca kıkırdadım.
" Ahh kolum , hocam ya kolumu Ahmet kopardı "
" Beynine sokim kızım ne diyon sen " Ahmet'in dediği şeyle Beliz gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı.
Olayı Sedef ele aldı " Çı- çı- çılgın fiyatlar civilde bu hafta kışlık mont 49.99 tl "
Bende Damla'nın çantasından çatapat aldım. Onu çakmağımla yakıp sınıfın ortasına attım. Her şey o kadar hızlı oluyordu sanki ezberlenmişti sınıf ne yaptığımızı anlamış gibi herkes ses çıkarıyordu ama olay Emirhan ile patlamıştı sıranın üstüne çıkıp
" ÇAYLAĞĞRRRR " demişti bunun üzerine Beliz tuttuğu kahkahasını saldı dudaklarından dökülen tını bir melodiye dönüşmüş gibi hoştu.
Ahmet bu olaya daha fazla dayanamayıp dinazor taklidi yapmaya başladı kafasını tahtaya vurup çığlık attı sınıfta kahkaha nidaları yükselirken bende eşlik ediyordum.
" Bu ne terbiyesizlik , bu ne saçmalık herkes yerine otursun " Hocanın sözleri kimseye işlememiş herkes devam etmişti hoca sinirlenip bir kaç söz söyleyip sınıfı terk etmişti.
Herkes büyük sevinçle dışarı çıkarken bizde Sedef , Damla , Ceren , Beliz , Melisa , Selin ' Serra ve ben olarak kantine indik.
" Kahveler benden "
" Ooooooo Dolunay baba " Selin'in söylediğine hafifçe kıkırdayıp kantin kapısından Melek Abla'ya siparişi verdim.
Kahveleri alıp masaya ilerlerken düşme tehlikesi atlatmadığıma sevinmiştim.
" Gençler toplu bir sinema gününe varım diyenler "
" Tabikisine Melisamm " İlk söz tabiki Serra'nındı
Herkes onaylayınca yarın sinemaya gitmeye karar vermiştik. Aklıma bugün Zehra Hanım ile alışveriş yapacağımız gelince bütün moralim yerle bir olmuştu ve ayrıca annemin mezarını ziyaret etmeliydim. Her annemi düşündüğümde karnıma giren ağrı girmişti onun öldüğünü kabullenmek o kadar zordu ki ! Üstelik böyle bir olayı öyle kolay zapdetmiştim ki ! Bu yüzden kendimden nefret ediyordum. Onun için ağladığım anlar o kadar azdı ki ! İşte bu yüzden kendimi asla affetmicektim. Ona bu hayatı zehir etmiştim. Asla duygularını önemsememiştim. Lanet olsun eğer bu kadar kötü bir çocuk olmasaydım. Ben hala annesi olan bir kız olacaktım.
" Heyyoo kendine gel Dolunay "
" Hı , ne "
" Ohooo yani kızım duymadın galiba " Ceren'in dediği şeyle kendime geldim. Onu düşünmek iyi gelmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mum Işığı
Teen FictionKanımın çekildiğini hissettim tek yapmam gereken şey kaçmaktı ... o kaçarak kurtuldu her şeyini geriye bırakarak tutundu o karanlığa o bir mumdu o ise sonsuz bir karanlık sadece bir mum sonsuz karanlığı en fazla ne kadar aydınlatabilirdi