3|Nancy

329 19 1
                                    

Tí dvaja blbci ma ťahajú nevedno kam. Obzerám sa okolo seba a neveriacky krútim hlavou. Ako je toto vôbec možné. No pokiaľ sa stihmem spamätať, zastaneme pred zrubom.

Percy sa na Annabeth usmeje a zakričí. ,,Grace padaj od tej McLeanovej!" Obaja sa začnú smiať, keď zo zrubu vybehnú dvaja teenageri zhruba v mojom veku. Jeden je blonďák s okuliarmi a druhá brunetka s indiánskymi črtmi.

,,Percy, Annabeth!" Vyhŕknu naraz a hodia sa tým dvom spomínaným okolo krku. No, skôr tá bruneta na Annabeth. Ten okuliarnik sa s Percym chlapsky obíme. Očividne sa poznajú a niečo spolu zažili.

Z myšlienok ma vyruší nastavená ruka predo mnou. ,,Ahoj, som Piper. A ty si?" spýta sa a pozrie sa na mňa. ,,Ehm, som Nancy Bobofit." Poviem načo Percy okamžite reaguje. ,,Dnes sme ju s Annabeth priniesli. Mohla by si jej prosím ťa ukázať tábor. Ja, a myslím, že aj Annie, na to nemáme nervy." Povie a odfrkne si.

Prepálim ho zabijáckym pohľadom a otočím sa na Piper. ,,Oh, dobre. Nejdem sa pýtať, čo sa medzi vami stalo, ale potom mi to vyvetlíte. Pá Jason." Dopovie a pobozká to blonďáka, vlastne Jasona. Vykročí, no než stihneme prejsť ďalej, otočí sa. ,,Ou a Percy, prišiel Grover." Spokojne sa obráti a odíde. Rukou mi stihne naznačiť, aby so ju nasledovala.

,,Počkaj Grover, ako ten Grover Underwood?" neveriaco som sa spýtala. ,,Áno, Percyho kamarát. Ty ho snáď poznáš?" spýta sa a pozrie na mňa zamračene. ,,Ja, ehm, chodila som s ním a Percym do školy." Poviem, ale o tom šikanovaní radšej pomlčím. Iba mykne plecom a začne mi rozprávať o tábore.

●●●

Piper mi ukázala celý tábor a je vážne milá, len keby stále nespomínala Annabeth a Percyho. ,,... a tu sú zruby. Teba zatiaľ zaradíme do Hermovho zrubu. Keď sa k tebe prihlási tvoj božský rodič, zaradíme ťa do jeho, alebo jej zrubu. Aj keď môžeš zostať aj tam. Annabeth a Percy spomínali-" chcela mi ešte niečo povedať, ale vo mne vzplanula nahromadená zlosť.

,,Prečo ich do kelu stále spomínaš?!" Ona sa na mňa len divne pozrela. Potom sa zamračila a prehovorila. ,,Čo proti nim vlastne stále máš? Sú to naši najlepší táborníci a neraz nám zachránili život! Spamätaj sa!"

Zastavili sme pred dreveným zrubom a Piper zaklopala. ,,Travis, Connor otvorte tie dvere!" Zakričala, pričom si od dverí držala odstup. ,,Poďte dovnútra." Ozve sa zvnútra. Ja pokrčím plecami a otvorím dvere. Ale to bola chyba. Obrovská chyba. Nestihnem sa ani obzrieť a na hlavu sa mi vyleje ružová farba.

,,Pffff- hahahaha. To sú Travis a Connor Stollovci. Vedúci Hermovho zrubu. Nabudúce si daj na nich pozor," povedala so smiechom Piper keď tí dvaja vyšli von. ,,Travis, Connor toto he Nancy. Dnes ju Percy s Annabeth priniesli. Už som jej to tu ukázala tak ju ubytujte a zoberte na večeru." Obaja na ňu šťastne pozreli pri slovách Annabet a Percy. Vrrr zase oni. Fajn asi si na to budem musieť zvyknúť.

Old enemyWhere stories live. Discover now