Pov Blake
Ik loop naar de kleedkamers. 'Hey gast' hoor ik Dylan ( spreek je uit als Dylen). 'Zin in een weddenschap?' 'Tuurlijk als ik win krijg ik een nieuwe auto en als jij wint krijg jij een nieuwe auto en de winnaar mag kiezen.' Raar he wij wedden om auto's en gsm's. 'Tuurlijk de weddenschap is jij gaat 1 week samen met die nerd van onze klas ze noemt Emma en als je het een week kan vol houden krijg je een auto van me zo niet dan krijg ik er een van jou.' ' prima mij best'. Ik liep naar buiten en zag een meisje met lang bruin krullend haar en gifgroene ogen. Dahm ze is hot. Dit gaat nog eens makkelijk worden. 'Hey schoonheid.' Ze keek op en zij 'Hey Blake' 'Emma toch?' Ze knikt. Gelukkig het juiste meisje. 'Zin om met me uit te gaan?' Ze kijkt me ongelooflijk aan en knikt. Ik lach. Dit word zo makkelijk. 'Zie je straks bij mijn auto.' En knipoog ze bloost en knikt. 'Hey Dylan ik wil een Porsche 911 targa 4s edition.' 'Van waar zo zelfverzekerd?' 'Omdat ik straks een 'date' met haar heb.' Hij grijnst en ik ook en loop verder.Na school waar Emma en Blake hebben afgesproken.
Ik wacht op Emma ze loopt hier naar toe. She is hot. Ik geef haar een kus en stap in mijn auto. Ze stapt ook in en gaat braaf zitten.