Başlangıç.01

23 5 5
                                    

Birinin "Hanımefendi "demesiyle gözlerimi açtım.Taksi durmuş,geleceğim yere varmıştım. Önce camdan önümde duran kocaman otele daha sonrada yaşlı taksiciye baktım."Ücret ne kadar" Parayı ödedikten sonra taksiden indim.Artık yeni bir sehirdeydim.Farklı olan,benim için yeni bir başlangıç olan Adana.

Oturmaktan uyuşuk bacaklarim yürürken kendine gelmişti .Valizlerim ağır olduğundan yavaş yavaş otelin giriş kapisina geldim.Beni gören görevli hemen yanıma geldi.Ama ben kendim cekebilirdim valizlerimi."Verin bayan ben çekerim. Bırakın lütfen "Görevliye baktıktan sonra sertçe valizimi çektim .Ve hızlı hızlı yürümeye başladım.Oda kartimı aldıktan sonra asansör beklemeye başladım. Öylece beklerken arkadan bağırma sesleri geldi. Arkamı döndüğümde o görevlinin babam yasinda biriyle tartıştığını gördüm, kulak kesildim.

"Ya bırak lan beni bırak yapamıyorum işte görmedin mi?" Die bağırırken bir yandan da boğazında ki kravatı gevşetiyordu.Adam tedirgin tedirgin karşısındaki gence bakarken,geñc çocuk hızlı hızlı çıkışa yürümeye başladı.Çocuğu ilk defa inceledigimden kolundaki kasları ve üçgen vücudu yeni fark ediyordum.Herkese iltifat etmeyi sevmem ama itiraf etmeliyim ki çocuk kusursuz gibiydi. Uzun olan boyuyla da her kızı kendine hayran biraktigina bahse girerim.Çocuk ego sıçsa çıtımı çıkarmam,haklı çünkü.

Olayı merak etmiştim .Ve öğrenecektim. Valizlerimi asansörün yanına koyup çok da uzakta olmayan ihtiyarin yanına yürüdüm. Valizlerede bişey olmazdı herhalde sonuçta kocaman,Adana'nın ünlü otellerinden biriydi.

"Sorun ne" diye bana bakan ihtiyara sordum.Adam dertli gibiydi.Üzgündü ama sebep? Giydikleri ucuz bir takıma benzemiyordu. Görünen o ki adam zengin.Allah aşkına şu Dünyada paran varsa ne sebebe mutsuz olur ki insan.

"Çıkan oğlumdu. Hiç akıllanmaďığından bende onu cezalandırmak için burada çalışmasını söyledim .Sende ona ters davrandigindan sinirlendi.Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum."Adam buranın sahibi olabilir mi?

Ve suçlu olan ben değilim .Gerçekten valizlerimi ben tasiyabilirdim."Para mı dedi hic parasiz birakmadim onu her zaman dediği oldu şimdilerde de sınırlarını aşmaya başladı."Adamın dert yanacagini bildiğimden ordan uzaklaşmak en iyisiydi.
"Ah,benim gitmem gerek bu arada memnun oldum adınız?"deyip el uzattım otelin sahibiyse bu işime yarardi. Anlarsınız çıkar meselesi.

"Faruk,siz?"  Biraz yapmacık gülümseme ve "Masal"deyip arkamı döndüm. Valizler hala oradaydı.büyük adımlarla asansörün önüne geldim tekrar.Odama çıkıp uyurum diye düşünsem de takside bolca uyudugum için uyku tutmadı.Bende Kısa bi duş aldım. Siyah beyaz noktaları olan bi şort üstüne de sade siyah askılı giyip otoparka indim.Babamla konuştuğum da arabamı olduğum otele bırakacağını söylemişti .Otopark boştu.Arabamı bulmak için ilerledigimde sesler duymaya başladım. Bu.. bu- bu bi öpücük sesiydi.İstemeden merakım,yönümü seslerin geldiği tarafa cevirdi .Kafami yana cevirip baktigimda arabama yaşlanmış bir kız gördüm ve onu resmen sömüren bir erkek.Geldiğimi görmeleri için hafif yapmacık bir sekilde öksürdüm.Kız transa girmiş gibi erkeği ittiginde onun bugün valizlerimi taşımak isteyen görevli daha doğrusu Faruk Beyin oğlu olduğunu gördüm.

"Yine mi sen lan çıkma kızım karşıma "Daha tanismadigim birinin benden bu kadar nefret etmesi gururumu okşuyordu.Insanlar sevmezdi beni zaten.Şimdi nefret etmese ya yarın nefret edecekti yada sonraki günlerden birinde.Niye mi?Çünkü hep doğruları söyledim.Insanlara duymak istediklerini vermedim .Yeri geldi kırıcı oldum bazen de begenmedim ,begenmedim de kıskanç damgası yedim ama bu böyleydi .Güzel değilse değildir.Guzelse de güzeldir.

"Arabama yaslanıp bi kızla deli gibi öpüşen sen ama senin karşına cikan benim öyle mi?"

Kız bir sürtük edasıyla "ya Semiiih" dedi i harfini uzatarak."Seni bekliiiyorum" Bu kızın i harfiyle derdi neydi acaba!

Adının Semih olduğunu öğrendiğim çocuk"5 saniye içinde burdan toz ol"dediğinde kız önce şaşırdı sonrada "pislik"diye mirildarak hızlı hızlı otoparkın çıkışına gitti.
"Şimdi sana gelelim.Bi derdin varsa güzelim"dedi üstüme doğru gelirken "çok yakından halledebilirim"

Niyetler bozuldu mu ne?Kolumdan tutmaya calisinca sertçe kolumu çektim ve işaret parmagimi tişörtünün üstünde,karın kaslarında gezdirmeye başlayınca vücudunun kasildigini hissettim.Niyetimi yanlış anlamıştı.Kafami kulağına yavaşça yaklastirinca sertçe yutkundugunu duydum.Önce biraz nefesimi üfledim.Bunu yaptıktan hemen sonra vücudunu sertçe bana yasladi.O inlerken ben zorlasada inlememi bastirdim. Planın dışına cikmamaliydim.Biraz ayaklarımı kaldırıp kulağına "Senden tek isteğim gidip kendini becermen"diye fısıldadığımda önce durdu sonra beni tek hamlede kendinden uzaklaştırdı. Uuw sert baktı.Ama ben Masaldım dediği edepsiz teklifi ettiğine pişman olması gerekiyorsa pişman ederdim.
O sürtük kız misali "görüşürüz Semiiih"deyip gıcık gıcık el sallayıp arabama bindim.Ama binmeden önce "melek yüzlü şeytan"diye mirildandigini da duymuştum. Eee naparsin Semih efendi senin gibiler bundan anlıyor.

Ohh be ilk bölüm bitti.Sonunda :) Umarım normal bir bolum olmuştur sjsjsjsj
Oy ve yorumlarinizi merakla bekliyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gözlerimdeki EsirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin