Chapter 5

141 10 1
                                    



„Stvarno misliš da je Edward dobar?"-pitala me Jade vrteći pramen svoje smeđe kose.

„Ne znam ni ko je to, joj Jade samo nemoj u neke probleme upadati."-rekla sam joj.Podigla sam glavu, a iznad mene je stajala profesorica matematike.

„Gospođice Dallas i Hale!Pred tablu!"Pokušala je da me prostrijeli pogledom, ali joj to nije išlo.

„Postoje i gori od nas, samo vi to ne vidite."-odbrusila sam joj dok sam išla prema tabli.Uzela sam kredu.Uputila mi je neki prijeteći pogled, koji sam uzela zdravo za gotovo.

„Neka neko pročita postavke zadataka koje sam vam zadala za zadaću.Gospodine Morgan, pročitajte svojoj prijateljici zadaću."Zašto baš Jacob?Samo sam željela da se ovo završi.Mrzim matematiku!

„Um, sačekajte da pronađem."-rekao je listajući svesku.Vjerovatno nije ni imao postavljene zadatke.A ni svesku.Profesorica je gledala prema meni, a Jacob je uzeo moju svesku i počeo je čitati."

„Površina iznosi..."U tom trenutku je zvonilo.

„Hvala Bogu!"-rekla sam glasno, dok me je profesorica Edwards mrzovoljno pogledala.Bacila sam kredu u kantu za smeče, uzela sam ruksak i zaputila se prema vratima.

„Gospođice Dallas."-prevrnula sam očima i okrenula se.Koji joj je sad cilj?

„Ostanite danas čas duže, moramo imati ozbiljan razgovor."-rekla mi je slagajući svoje papire.

„U redu."-odvratila sam joj kratko i izašla.Ta učionica mi je stvarala komplekse.

„Šta je bilo?"-pitala je Rosalie.

„Ma danas moram ostati duže.Odlično moram ići sama kući."-rekla sam sarkastično.

„Pa možeš sa mnom, imam ionako pripreme za takmičenje iz fizike.Neću se zadržati više od 45 min.A sumnjam da će tvoj razgovor sa profesorkom trajati više od 1o minuta."Nasmijala sam se na njezine riječi.

„Dušo,u pravu si."-rekla sam joj.

„Ash!"-Clary me zvala.

„Hej, idemo na pauzu?"-pitala sam je.Klimnula je glavom u znak potvrde i zaputile smo se prema školskoj kantini.

„Zašto uvijek spremaju istu hranu?"-Clary se jadila na rižu i zelenu slatu kao prilog.

„Hoću meso,ne ovu salatu.Nisam krava."

„Razumijemo se."-uzele smo plastične tacne sa hranom i krenule smo u dvorište, tamo je bolje jesti.Barem ja tako mislim.

„Jesam li slijepa ili je ono Jade sa nekim likom koji je izgleda napušen?"-Clary je rekla stavljajući komade hrane u usta.Pogledala sam prema izlazu iz škole i vidjela sam kako Jade bukvalno liže njegov vrat.Ostavila sam hranu na stol i krenula sam prema njoj.

„Hej, smiri se!"-Clary me pokušala zaustaviti,ali nije uspjela.

„Zdravo Ashley,ovo je Edward.Edwarde ovo je Ashley.Upoznajte se."Momak koji je izgledao i više nego grozno me odmjerio od glave do pete.

„Izvini,ali se ne smijem rukovati sa tobom."-rekao je.Koji mu je vrag,čekaj jesam li šugava.Napravila sam glup izraz lica.

„Zašto?"-pitala sam,moleći Boga da ne kaže neku glupu foru.

„Pa ne smijem dotaći neku curu koja je bliska sa Jacobom.Bili ste prisni neku noć."-rekao je.Nije valjda ovo jedan od njegovih prijatelja.

„Molim?Mi nismo zajedno, jesi li normalan?"-odbrusila sam mu.Jacob će vidjeti.

I don't deserve youNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ