Chapter 6

147 10 2
                                    

Ništa u životu nije 'slučajno'.Sve se dešava sa razlogom.

„Ashley,baš mi je žao što si se našla u neugodnoj situaciji.Povečat ću ti ocjenu, ali nemoj nikome reći."-to su bile samo jedne od poruka profesorice Edwards, ali i od precijenjenog,uglađenog direktora.A ja sam samo ostavljala 'seen'.Kada je ona mene mogla mučiti od početka srednje škole, mogu i ja nju.

„Što si se ti zamislila?"-pitala me Clary dok smo sjedile u parku.

„Nisam."-uzvratila sam joj kratko.Puhao je slab vjetar i polako najavljivao dolazak hladnijeg vremena.

„Ne misliš valjda na Jacoba."-pogledala me svojim glupim pogledom.Podigla sam obrvu i frknula.

„Zašto bih mislila na njega?"-pitala sam je dok je ona već u glavi smišljala odgovor.Uvijek je znala odgovore na sva moguća pitanja, i to me je ponekada nerviralo kod nje.

„Nije kulturno odgovarati pitanjem."-rekla je i blago me gurnula.Nasmijala sam se.

„Nevolja dolazi."-rekla je,a ja sam se zbunila na njezine riječi.Okrenula sam se i vidjela Jacoba na motoru.Kako sam se osjećala i tom trenutku?Hmm, pa zbunjeno je preblag opis.

„Prilazi ti."-rekla je Clary tiho. Odlično.Šta sada hoće?

„Ashley."-trnci su me prošli kada je izgovorio moje ime.Okrenula sam se.

„Šta želiš imbecilu?"-pitala sam ga,a on je glupo gledao u mene.

„Možemo li popričati?"-pitao me.Pogledala sam u Clary, a ona nas je slatko gledala.Mrzim to što želi da budemo zajedno.

„Dobro, ali potrudi se da bude kratko."-rekla sam mu i otišli smo do njegovog motora.

„Kako znaš gdje se nalazim?"-pitala sam ga.

„Samo sam se vozao i vidjeo te."U šta se on pretvara, u psihopatu?Nekog luđaka koji me stalka?

„Samo želim da..."nisam mu dopustila da završi rečenicu.

„Ne pričaj sa mnom.Idi se provodi sa svojom plavušicom."-rekla sam mu.

„To si ljubomorna?"Kako se usuđuje izgovoriti ovo.Zar stvarno misli da bih mogla osjećati nešto prema njemu?Znala sam da je glup, ali da je toliko glup...

„Ne.I ne obraćaj mi se.Imbecilu."-odbrusila sam mu, okrenula se i otišla.Možda nisam trebala ovako postupiti, ali šta ću.Nemam izbora.Još jednom sam se okrenula da pogledam gdje je, ali njega više nije bilo.Otišao je.

„Jesi ti normalna?Vidiš li da se trudi oko tebe i tvoje pažnje?"-Clary mi je moje postupke nabadala na nos, govoreći to malo isfustrirano.

„Ne, on je u vezi sa Marry."-rekla sam.Ona se iznenadila, i tek joj sada ništa nije bilo jasno.

„Lažeš.Ne bi se on spuštao na taj level."

„Dušo,kod njega prioritet imaju samo kučke."-rekla sam to,a ona se nasmijala i pri tome zbunila.

„Šta?"-pitala sam je.

„Onda si ti kučka.I ovo što je došao definitivno nije bilo slučajno.Ništa u životu nije 'slučajno'.Sve se dešava sa razlogom."-rekla mi je, a ja sam je pogledala kao da je posljednja budala na planeti.

„Ne.Nisam.A šta je sa tvojim dramama oko ljubavi."

„Nemam drame.Trenutno."

„Okej.Pa mislim da bih trebala ići.Moram navježbati zadatke iz matematike."Ironično sam se nasmijala,a ona me glupo pogledala.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 08, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I don't deserve youWhere stories live. Discover now