AĞLAMAK

26 5 0
                                    

Ağlamak herşeyin çözümü değil derler . Suçlu insan ağlar derler . Ama herkesin ağlayamayacağını bilmezler . Küçükken düştüğümüzde falan ağlardık . Büyüdük ve herşeyi anlamaya başladık . Dayanamadık bu kadar acıya . Keşke eskisi gibi düştüğümüzde ağlayabilsek ama işte büyüdük . Halen düşmeye devam ediyoruz ama oyunlara düşmeye . Hissizleşiyoruz , duygusallaşıyoruz . Ağlıyoruz ama yanımızda kimseler olmuyor . Göz yaşımızın tuzunu hissediyoruz . Sigaranın dumanını hissediyoruz en içten hislerle . En ince detayına kadar da anlatsan bir kendin anlıyorsun kendini . Yastığa sarılıp yatmaya başlıyorsun . Yalnızlık zor tabi . Bağlanacak bişey bulmaya çalışıyorsun . Dostun oluyor yastık adeta birleşiyorsun yastıkla . Uykusuz geceler de bile bir tek o yanında oluyor bir tek o siliyor göz yaşını . Zevk alacak bişeyin kalmıyor . Devrin değiştiğini farkediyorsun. Kızların ve erkeklerin değiştiğini . Utanma denen bişeyin kalmadığını . Hayvanlarla ilgileniyorsun , hayvanların insanlardan insan olduğunu bildiğin için . Kediler nankörmüş yanlış nankör olan siz hayvanlarsınız . Köpekler sadıkmış yanlış , sadık değilsiniz . Damarlarındaki kan su gibi tertemiz oluyor . Hiç bir art niyetin kalmıyor . Alışamıyorsun hayata . Ağlıyorsun işte . Ağlıyorsun ve yalancı oluyorsun . Ağlaman yalan olsaydı zaten iyi bir oyuncu olurdun . İstemekle olmaz ağlamak . Hissetmekle olur . Kendi kendine istemeye istemeye göz yaşı dökersin . Kalpsiz insaların , duygusuz insanların , kötü insanların arasında kalırsın . Canın çok yanar . Herkesin sana karşı bir önyargısı olur . Kimseye vurmaya kıyamazsın ve duvara vurursun . Elin kırılır , kalbin kırılır . Aslında taşlaşmış kalplere vurman gerekir ama yapamazsın . İnsan ağlamaktan vazgeçemez . Sahteden ağlayamaz . Demiştim sahteden ağlasa zaten oyuncu olurdu . Senin pes ettiğinde pes etmeyen insanlar ararsın ama yoktur işte . Yanacak canın kalmayana kadar kimseler olmaz etrafında . Kötü durumdayken yanındayım derler ama olamazlar asla . Uyumaktan başka aktiviten kalmaz . İnsan zayıftır anlatmıştım bunu sizlere . Güvendiklerini sanarsın ama işte asla güvenmezler . Sen kötüsün sonuçta . Karşındaki seni görmek istemiyorsa , görmüyor . Aşkından  , yalnızlıktan ölsende anlamıyor . Gece uyumadan önce düşünürsün , rüyalarında nefesine kadar hissedersin , sabahları kalkar kalkmaz aklına gelip gülümsersin . Kendi kendinle dalga geçersin . Deli olursun , psikolojisi bozuk insan sen olursun . Şizofren sen olursun . Mesafeler bahaneleri olur , terk edilen olursun . İçin yana terk edilirsin . Parayla saadet olmaz diyorlar , ama parasız kimseyi sevmez kimse . Her yerde bir engel çıkar karşına . Babanın eskileri , hatta dedenin eskileri . Bi yerden sıkarlar aklına kurşunu. Çoğu kişinin aklı yok fikri var . Üzülürsün , rüzgar gibi nereye gittiğini bilemezsin öyle saçma saçma esersin . Yağmur gibi huzur veremezsin . Kar gibi samimi olamazsın . Bildiğini doğru sanan insanlarla yani cahillerle etmemen gerekir muhabbet. Sen kıramazsın kimseyi işte . Vakitlerini boşa harcayan insanlar , saçma fikirleri olan insanları istemeyerek de olsa kıramadığın için sokarsın hayatına . Onlarda senin hayatını sokarlar bi akrep gibi . Zehir ederler şu yalan dünyayı , dar ederler . Nankör hayvanlar çünkü . İnsanları olduğu gibi kabul edersinde fakat insanlar olmamış . Yaş hurma gibidir onlar , kamaştırır hayatını . Daima bir adım önde gözükürler fakat oldukça geridedirler. Üşürsün , yattığın yatağı , giydiğin montu bile çok görürsün kendine . Gurur yaparsın . En iyisini yaparsın . Gurursuz insanlardan kurtulursun . Ağla be insansan ağla . Zorlama kendini bırak zamana . Susamış köpeklere , acıkmış canavarlara inat bırak zamana . Ağlamazsan insan olduğunu anlayamazsın .

Yalnızlığın Her Zerresi ve Kaybolmuşluğun Nedenleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin