Bu sezonda deri,kurk ,tüy ,yün gibi luks malzemelerden hazırlanmış parçalar sizleri bekliyor. O halde bu lüks dünyanın kapısını aralayalim.
1-Deri CeketBu parça kelimenin tam anlamıyla çekiciliği ifade ediyor . Soğuk sonbahar havalarına karşı şık gorunum elde edebiliriz...
2-Puffer Ceket
Yağmurlu günlerde tercih edilen şapkası taklit kurk olan ceketler bu senede tred listesinde en başlarda ...
3-Mat Biten Nappalan Ceket
Çok yönlü olan bu ceket mat renkte fermuarli şık bir ceket . Sonbaharda gardolabinizda olması gereken bir parça . Şık görüntüsüyle feminen parçalar arasında yer alıyor...
4-Süet CeketSonbahara süet koyu kahverengi şık bir ceketle merhaba demek istemez misiniz ? Yakalrindaki kontrast deri parçaları ile zarif süet kahverengi Sienna ceketten daha iyi bir seçim yok . Belinizi saran kuşağıyla zarif görüntülü bir ceket ...
5-ParkaŞık İtalyan yün parka size bu sonbahar da eşlik edecek . Kapaklı cepleri ve bazı ekstra güç ve şık ekler elleri sıcak tutmak için idealdir . Büzgülü beli ve şık rengi ile oldukça zarif bir parka sizleri bekliyor ...
6-Zarif Fildişi Mont
Fildisi bu parçada bütün zerafetiyle kendini gostermektedir. Kurk ve fildişi rengi çok güzel kaynaşmıştır . Şık ve zarif bayanların en gözde tercihi olacak...
7-Super Yönlü Miranda ParkeDış tabakası su geçirmez pamuk , çıkarılabilir tilki kürkü kesilmiş kaput ile saçınızı da koruyacaktır.Uzun yağışlı günler için en ideal parçadır . Esintili havalarda daha hafif bir gorunum ister misiniz ? Bunun için sadece başlığı çıkarmanız yeterli . Daha yumuşak bir simaya mı ihtiyacınız var? Tavşan kürk astar , süper yelek olarak tek başına takılabilir ...
8-Sıcak Courtney Alpaka Ceket
Vücudumuzun soğuktan korunması için mükemmel bir çözümdür . Bu kar beyazı uzun ceket tüm gün boyunca sizi bir hali gibi sararak sıcak tutacak ve rahat hissetmenizi sağlayacaktır ...
Bir bölüm sonu daha umarım beğenmişsinizdir. Lütfen oy ve yorumlarınızı unutmayınız. Hatam varsa affola...