Tamamlayıcı Aksesuar

55 3 0
                                    

Moda dünyasında çok büyük bir yer kaplayan aksesuarlar bizim için de büyük önem taşır. 2016 sonbahar /kış sezonunun açılmasıyla  montlarla, kazaklarla ve ceketlerle uyumlu aksesuar arar olduk . Bu bölümde bıraz aksesuar tavsiyeleri ve tüyoları vereceğim . 2016 sonbahar / kış modasına ilk adımımızı atalım. . .

  Bir kadının kıyafetleri ve aksesuarları onun iç dünyası hakkında bilgi verir. Bir kadını tarif ederken ne giydiğini  , ne sevdiğini hangi parçaları taktığını  hangi elbise ve çantaları kullandığına  bakabiliriz.  Aksesuarlar kıyafeti tamamlayan en  önemli unsurlardır ...

1- Zarif Takılar

İlginç bezemeleri ve farklı stilleri ile bu zarif ve güzel parçalar tasarımcılar tarafından her hangi bir basit kıyafeti öne çıkartmak için tasarlanmışlardır.
Koleksiyonlarda  etnik tarzların yanı sıra  botanik tarzlarda dikkat çekiyor .  Bir çiçek ile birleştirilmiş kumaş gerdanlık oldukça şık tasarımlardan...

2- Mathy- Matchy Küpeler

En yenilikçi takılardan biri olan manthy-matchy   küpeler. Aynı olan bir çift küpeler görülüyor . Bir küpe diğerinden küçük ayrıntılarla ayrılıyor . Yaprak şeklindeki küpeler birbirinden farklı tonlardadır. Kenarları farklı geometrik şekilli uzun küpeler, yarım ay şeklinde küpeler şık tasarımlar arasında ...

3 - Tek Küpe Trendi

Tek küpe trendi cesur ve cüretkar tasarımları ile kendini gösteriyor. Bir çok tasarımcı bu tarzı benimsemiştir . Omuza kadar uzun tek küpeler ,masif taşlı küpeler , sedefli tek küpeler  takı modelleri arasında yer alıyor ...

 Omuza kadar uzun tek küpeler ,masif taşlı küpeler , sedefli tek küpeler  takı modelleri arasında yer alıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

4- Massive Karmaşık Takılar

Ağır masif takı tasarımları futuristik bir atmosfer içerisinde  ön plana çıkıyor . Bu büyük parçalar büyüleyici bit atmosfer içerisinde karşımıza çıkıyor. Bir kaç zincir ile metalik zincirlerin  uyumlu bir şekilde bir araya gelmesi ile ortaya çıkan metalik gerdanlık tamamen boyunu kaplamaktadır.  Büyük boyutlu labirent küpeler içinde kaybolma hissi yaşatıyor . Ağır tasarımlı şapkalarda  koleksiyonlarda ön plana çıkıyor .

5 - Ayak Bileği Hal Hal Zincirleri

Hintli gelinler arasında 20.yüzyılda geleneksel parçalar haline gelen , batı kültüründe de  çok popüler olan halhallar  bizi karşılıyor. İki katlı , boncuklu ve sedefli halhallar görülüyor. Halhalla  giyilen ince topuk ayakkabılarla  abartılı bir görünüm ortaya çıkıyor.

 Halhalla  giyilen ince topuk ayakkabılarla  abartılı bir görünüm ortaya çıkıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

6- Uzamış Kolye ve Küpeler

Çok uzun boyutlu kolye ve küpeler trendler arasında yer alıyor.Omuza kadar uzanan küpeler ve karına kadar  ulaşan kolyeler  ile şık tasarımlarıyla dikkat çekiyor.

7-Broşlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

7-Broşlar

Bir bluzun göğüs kısmında ya da blazer in yakasına  takılan broşlar  genellikle eski kuşak kadınları ile ilişkilendirilir . Fakat farklı giysi parçaları üzerinde lüks broşlar taşıyan genç modeller Pistler görülüyor. Büyük boyutlu broşların yanı sıra  yay şeklinde yakaya bağlı eşarp merkezinde  kravatlara    bağlı göz şeklinde olan broşlarada rastlanır . 

8- Yüzükler

Daha sık taşlarla döşenmiş yüzükler daha etkili bir  görünüm sunuyor. Mavi taşlarla kaplanmış olanlar şık tasarımlar arasına giriyor. Eldiven üzerine de takınlan yüzüklerle sık sık karşılaşıyoruz.  Aynı elin parmaklarında olan farklı tasarım yüzüklerde dikkat çekiyor.

  Aynı elin parmaklarında olan farklı tasarım yüzüklerde dikkat çekiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

9- Çoklu Manşet Bileklikler

Sadece bir bilekte yer alan canlı renkleriyle öne çıkan  plastik manşet bileklikler  çoklu olarak görülüyor.

10-  Klip Küpe

Bir kulak üzerinde farklı yerlerde yer alan yuvarlak ve ya sivri küpeler bizi karşılıyor.

11 - Farklı Sitil  Atıklar

Şık eşarplar boyuna  sıkıca bağlanır. Daha sonra düğümlenir . Tül eşarplar    yumuşak ve romantik hava vermektedir. Farklı renk ve desenlerdeki atkılar  şık ve ilginç tasarımları ile görülüyor .

  12- Mannish Kravat

Blazer tarzı parçalarla kombinlenen çıplak boyunlar üzerinde bağlı  olan siyah dantel kravatlarda şık tasarımlardan.

  ***Bir bölüm sonu daha lütfen beğenirseniz oy ve yorum yapmayı unutmayınız^_^*** *

Moda Rüyası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin