Dudaklarımızı koruyucu ve güzel gösterme görevini alan minik askerlerimiz en büyük yardımcımız. Rujlarla alakalı minik tüyolara geçelim...
Koyu renk Ruj
Son yılların vazgeçilmezi bordo ve siyah rujlar cesur bir seçim olabilir . Dudak kalemiyle rutuşlar tamamlandığındaysa mükemmel olabilir ancak abartarak sürmemeliyiz. Parlak renklerden çok mat renkleri tercih etmek her zaman daha iyidir.
Yanlış kullanım ;
-Açık renkli kıyafetlerin üzerinde gerçekten tam bir moda katliamı oluyor.
- Göz makyajını abartılı derecede yapıp birde koyu renk ruj kondurmak bir de sürdüğünüz ruj parlaksa göz yorması kaçınılmaz bir durum oluyor. Sizin için olmasa bile çevredeki insanlar kötü karşılayabilir.
Açık renklerHer zaman tercihimiz olan pembe tonları , pastel renkler, parlatıcılar... Masum , şirin ve tatlı seçimler olabilir...
Dudak kalemleriKurtarıcımız olan dudak kalemlerini rujun tonuyla aynı tonda sürmeliyiz. Daha çok dudakları kalın göstermek için kullanılsada ruj yerinede kullanılabilir . Vazgeçilmezimiz ve çantamızdan ayırmayacağımız malzeme olmalı kutlrtarıcı şövalyemiz...
Yanlış kullanım;
- Dudaklarımızı çok fazla kalın göstermemeliyiz.
Parlatıcılar
Kullandığımız en doğal dudak ürünü diye tarihe geçmeli bence . Doğal olduğu kadar sevimli olan , dudaklarımızı soğuk havalardan koruyan, okulda makyaj yasaklarına karşı tek çözüm olan mükemmel dudak ürünlerimizden bir tanesi...