Vechi prieteni si dusmani

93 5 3
                                    

'Buna Tamara'
'Erika,unde esti?'
'Pai...evident, nu acasa'
'Pai ar fi trebuit sa fii. Mai ai doar  o ora sa te pregatesti.'
'Sa ma pregatesc pentru...o Doamne, am uitat complet! Imi pare foarte rau,Tamara. Sunt acolo in zece minute.'
M-am plesnit cu mana peste frunte. Cum am putut sa uit asa ceva? Eram invitata live intr-o ora si jumatate.
M-am uitat la Nathaniel care parea nedumerit dar oricum, mult mai bine decat atunci cand venisem.
-Asculta! Vorbeste cu ea. Intreab-o de ce nu ti-a spus. Gandeste-te la intrebarea pe care mi-ai pus-o despre  ziua in care ne-am sarutat prima data. Te rog. Promite-mi ca o sa vorbesti cu ea.
A dat din cap cu ochii in pamant.
-Uite-te in ochii mei si promite-mi.
-Iti promit.
-Multumesc. Acum trebuie sa plec. Si-asa am intarziat.
-Unde pleci?
-Nu-ti spun dar iti dau un indiciu: uite-te la televizor intr-o ora si jumatate.
-Te iubesc.
-Si eu te iubesc.
L-am sarutat si apoi am plecat in graba. Am ajuns exact in acelasi timp cu echipa de make-up, iar intr-o ora eram pe platou. Mi s-au pus cateva intrebari iar apoi prezentatoarea mi-a spus ca are doua surprize pentru mine.
Pe platou a intrat o fata inalta, cu ochi cenusii si parul negru cu suvite albastre. Era prietena mea, Olivia, pe care o cunoscusem la Hollywood. Era singura care fusese langa mine in cele mai grele momente.
Nathaniel povesteste:
Ma uitam la televizor la Erika. Era foarte draguta. Dupa ce prietena ei a intrat pe platou, s-au imbratisat ca doua rude care nu s-au mai vazut de mult timp. Dupa aceea, a mai intrat pe platou un baiat inalt, blond, bine facut si cu ochi caprui. Erika se albise complet si parea ca urmeaza sa lesine...

Buburuza Si Motan Noir Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum