~Natsu
Lucy a inceput sa se comporte ciudat de 2 sapatamani . Daca incerc sa o intreb ce sa intamplat in ziua cand ma astepta sa vorbeasca despre ceva. Adica stiu ca e ceva oribil. Pentru ca ea tremura..... lacrimile ei nu se puteau opri. Din acea zi nu mai e a fel. Nu mai vorbeste despre Loke . Pur si simplu nu vrea sa mai stea langa mine. Sta izolata. Nu vorbeste cu nimeni....si mereu sta singura cand manca. Ceva se petrece si nu imi place........
Ma plimbam prin oras cand o vad pe Lucy. O urmaresc de vreo 10 minute. O vad ca se opreste in padure. "Stiu ca esti acolo!" Aud strigatul ei dar nu misc nici un muschi. "Natsu stiu ca esti aici...." "Bine, bine ....." Imi ridic mainile sus ca si cum as fi un criminal si Lucy o politista. "De ce ma urmaresti?" "Doar vroiam sa vorbesc cu tine..." Imi frec ceafa capului si ma uit intr-o parte. "Natsu.... nu mai fi urmarit daca vroiai sa vorbesti cu mine" Aici ma prins. Ce a trebui sa zic? "Plus nu am timp sa vorbesc cu tine acuma..." Se intoarce cu spatele la mine si in timp ce ea pleca eu o strig. "Tu niciodata nu ai timp! Stiu ca ascunzi ceva!" Ea se opreste si se intoarce la mine cu furie. Era nervoasa.....foarte nervoasa "SI ASTA NU TE PRIVESTE!!!" "BA MA PRIVESTE!! SUNT CEL MAI BUN PRIETEN AL TAU LUCY!!! TE STIU DE ATATIA ANI! NU POTI PUR SI SIMPLU SA ASCUNZI LUCRURI DE MINE!!"
Ramane tacuta. Eu ma aprori de ea si o iau de mana . "Lucy......care e problema tu nu esti asa.." "Natsu nu intelegi nimic........M-am schimbat!! Nu mai sunt la fel!" Ma uitam in ochi ei pentru a gasi raspunsuri . "Lucy....." "Nu ma lua cu LUCY!!! Nu vreau sa mai stau cu tine! Pleaca te rog!!" Ii dau drumul la mana si plec. Dar am zis ceva . "Lucy sper ca putem sa o luam de la inceput....."Si am plecat....
Acele cuvinte au facut prietenia noastra sa evolueze cand eram mai mici.......Nu stiu daca isi aminteste acele vremuri.......
Dar eu imi amintesc acele momente........
Vreau doar sa stie ca sunt aici pentru ea. Ori cat de dureros este ca nu ma iubeste eu o sa fiu acolo pentru ea. Sper sa isi dea seama despre ce vorbeam . Urasc sa o vad trista. Nu vreau sa planga. Vreu sa ii vad zambetul ala mare si frumos. Sa o vad acele momente cand ea sare in sus si in jos. Acele momente cand mereu cu mine........
Momentele alea sunt speciale.......Fara ea nu as fi putut trece peste multe lucruri. E ciudat cand vorbesc cu ea lucruri ciudate si ea ma intelege. Nu ma judeca sau imi zice ca sunt prost sau ceva de genul. Doar rade la tampenile mele care le fac si zic dar sunt fericit ca ma accepta asa cum sunt. Cand ma uit la ea in clasa si o vad obosita...si ea se uita la mine cu un zambet asa de magic. E ciudat de explicat dar ma face fericit . Nu vreau sa ma uite.
Vreau doar sa fie fericita. Dar........ acum nu mai rade zambeste. Nu mai e la fel si nu stiu ce a patit. O sa aflu raspunsul. Vreau sa o protejez. Vreau sa protejez soarele meu.........
~Lucy
De ce trebuia sa zica acele cuvinte? 'Lucy sper ca putem sa o luam de la inceput.....' De ce? Momentul ala a fost cel mai feritit din viata mea......si el trebuia sa imi aduca aminte de el acuma. Inca sunt in padure. Stau rezemata de un copac si ma uit la lacul din fata mea. Amintirile imi trec prin minte. Simt cum o mica lacrima imi iese din ochiul meu . Vreu sa fac asta pentru Natsu dar el continua sa apara. Vreau sa uit de el. Daca o sa stea langa mine o sa isi dea seama ce se intampla. Nu vreau asta. Nu vreau sa ma moara oameni din cauza mea. Cand a murit Sting a fost cel mai urat moment. Am plans atat de mult. Atunci il stiam pe Natsu dar ma intelegeam mai bine cu Sting. Sting era ca un frate. Imi vorbea despre iubita lui Yukino . Era asa de fercit cu iubita lui iar eu am stricat totul. Din vina mea........
Ma ridic in picioare si ma uit la copacul care stateam rezemata. Il lovesc cu piciorul meu si mai multe lacrimi imi ies din ochi. "De ce!?" Il lovesc de mai multe ori si incep sa strig . Daca Natsu nu ma lasa in pace.......si afla adevarul o sa m-moara.
"NU!" Nu o sa moara. Urasc cand nu pot face nimic! Urasc cand sunt inutila! Nu pot sa ma apar singura! Vreau sa lupt contra lui Loke dar nu pot! Sunt slaba. Nu sunt buna de nimic. Imi las capul pe copac si plang si mai mult........
Nu pot face nimic........ Am decis sa locuiesc aici singura. Am vrut sa traiesc singura. Dar mai bine locuiam cu familia mea. Mai bine calatoream din tara in tara. Tatal eu trebuie sa se mute mereu din cauza afacerilor lui. Mama mea vine cu el . Iar eu stau aici . Dar daca nu locuiam aici nu cunosteam persoane noi. Peroane care a schimbat viata mea total. De ce trebuia sa imi placa de Loke? Am fost pacalita. A fost o persoana buna.....
Nu ma lovea sau tipa. Mereu era fericit cand ma vedea si ma facea sa ma simt speciala. Dar cand am acceptat sa fiu iubita lui totul sa schimbat. Era un barbat cu 2 fete. Dupa am intalnit pe Sting. Iar Sting mi la prezentat pe Natsu. Asa totul a inceput.........
.
.
Imi urasc viata......
.
.
.
.
.
.
.
Vroiam sa fiu fericita.......Aveam prietenia sa de buni. Dar totul sa schimbat.......cand am murit Sting. Nu am zis adevarul. Nu am zis ca Sting a fost omorat de catre Loke...............
Acea noapte nu o sa o uit niciodata. Am vazut cu ochi mei totul. Am vazut cum Loke il tortura pe Sting in fata ochilor mei.
Gata si capitolul asta! Cred ca am zis prea multe.....ups! Stiu am zis ca o sa pun aceasi muzica mereu dar nu o mai pun. De ce? Nu stiu.............Si vreti sa fac o carte speciala pentru craciun? O sa fie o carte scurta. Si craciun fericit! Daca se zice acuma.........
~Bye Bye
~Miss greseli isi cere scuze pentru greseli
CITEȘTI
Te pot trata mai bine...
Fanfiction"De ce? De ce Lucy? Ce ce il vrei pe el cand eu te pot trata mai bine de cat el? " Ea se uita in jos fara sa zica un cuvant. "Inteleg ca il iubesti . Dar iuberea care o ai pentru el si el pentru tine e total diferita. "Natsu nu pot...." "De ce?" A...