Este si vina mea...

160 18 8
                                    

Am revenit cu un nou capitol! Va era dor?😂 Videoclipul nu prea cred ca are legatura cu capitolul na....asta e viata.

~Lucy

"Natsu sper ca ai biletele." Ma uit la el serioasa si el isi da ochi peste cap. "Nu sunt asa de uituc, logic ca le am." Zice el in timp ce se uita la celelalte persoane. O mana o avea la ceafa in timp cu cealalta mana tinea o parte din bagaje.


Locul nu e foarte departe nici foarte aproape asa ca am decis sa mergem cu masina. Pun restul de bagaje in portbagaj si intru in masina. "Sper ca am mancare buna acolo si paturi confortabile. " Zice Natsu si porneste masina. Eu imi pun centura si ma asez mai confortabil in masina.

Chiar miroase bine in masina...la ce ma astept? doar e masina lui Natsu si daca ma credeti sau nu el nu e genul dezordonat. Cel putin cand vrea. "O sa vedem cand ajungem." El nu mai zice nimic si eu ma uit la geam. La fel de multi oameni, aceleasi case...nimic special.

"Natsu?" Natsu se uita la mine asteptand sa zic ceva dupa se uita iar la drum. "Ce sa intamplat cu Loke?"  El nu zice nimic si atmosfera devine ciudata. El se opreste cu masina din cauza semaforului rosu si el se uita serios la mine.

Privirea lui imi facea sa vibreze tot corpul. De ce nu vrea sa imi zica? "De ce intrebi asa de brusc?" imi zice cu o voce serioasa. Ochi lui verzi parca vor sa scoata sufletul din mine. "Tu de ce crezi ca as intreba? Am dreptul sa stiu. Ce o sa se intample in continuare daca el stie ca suntem impreuna!?" El tace si porneste masina . Pot observa cum isi incordeaza maxilarul .

"Nu ar trebui sa te ingrijorezi." NU AR TREBUI SA MA INGRIJOREZ!? Normal ca ar trebui! El si cu gang-ul lui sunt periculosi. "Normal ca ar trebui sa ma ingrijorez! Natsu, numai eu il stiu pe Loke de ce este in stare si poate sa te raneasca si-" "POTI SA TACI!?" Striga la mine cu o privire urata cea ce ma face surprinsa.

Nu mai zic nimic si ma uit la geam .

O data ce am ajuns el parcheaza masina si isi scoate centura. Eu nu zic nimic si imi scot centura, pot vedea cu coada ochiului cum se uita la mine si el ofteaza. "Lucy....nu vreau sa imi amintesc  de Loke acum. Vreau sa ne distram saptamana asta asa ca te rog.." Eu imi inchid ochi si oftez . "Bine..."

El imi arata un mic zambet si imi saruta obrazul. "Bine, acum sa mergem." El iese din masina si asa fac si eu. "Acel sentiment......corpul meu imi zice sa ma feresc. Tostusi curiozitatea mea e mai puternica.

-

Am ajuns in hotel si in fata era domnul de la receptie. Ma uit la Natsu  "Mergi tu eu o sa stau aici. " El da afirmativ din cap si merge inainte in timp ce eu am grija de bagaje. Cei doi vorbesc dar nu ii pot ajuzi dar separe ca domnul ii da o cheie lui Natsu.

Ce sa intamplat azi ma face sa ma gandesc mai mult la unele lucruri. Nu stiu daca chiar pot avea increde in Natsu. "Luce!" Imi revin imediat si Ntaus imi face semn sa vin si asa fac. Merg cu bagajele care nu sunt cine stie ce grele si Natsu ia o parte din ele.

"Buna ziua doamna! Barbatul de aici o sa va arate camerele vostre." Dau afirmativ din cap find nu in modul de a vorbit. Un barbat vine si ne saluta dar nu eram atenta . Fara sa imi dau seama ne trezim in fata camerei. "Nu uitati daca aveti nevoie de ceva sunati la receptie." Zice acel barbat si pleaca.

Natsu deschide usa si intram iar eu inchid usa in spate. " Nu e locul asa de rau nu?" Natsu zice si lasa bagajele jos. "Da." Las si eu bagajele si ma asez pe pat. Natsu se aseaza si el , iar simt acea atmosfera. E neplacuta.

Ochi lui verzi se uita la mine cu privirea lui serioasa. "Luce nu stiu ce e cu tine azi ." el ofteaza in timp ce eu ma uitam la picioarele mele . "Daca e faza cu Loke-" "Nu, nu e...." Natsu se apropie de mine si vrea sa puna mana pe umarul meu dar ma feresc.

"Luce....." Vocea lui era una trista si intr-un fel ma ranea sa il fac sa se simta asa. Sunt obosita....ma duc sa ma schimb si ma bag la somn." Ma ridic si caut prin bagaje niste haine comfortabile de dormit. In tot acest timp Natsu se uita la mine dar nu zic nimic si merg in baie.

E bine ca am gasit  periuta de dinti si pasta de dinti cand cautam hainele. Aveam o rochita de noapte de culoarea roz pal si dupa ce am spalat dinti mei merg spre pat dar acolo nu era Natsu. Ma invelesc cu paturile si imi inchid ochi pregatita sa adorm.

.

.

Dar nu pot dormi.....Ma uit in locul unde ar trebui sa stea Natsu. De ce trebuie sa stric totul ? Vreau sa fie aici....langa mine , sa aud idiotenile lui. "Natsu...." 

Intr-un final am adormit  cu gandul la el. Am distrus totul...

Dimineata.

Imi misc mana si simt ceva cald cea ce ma face sa o pipai acel lucru. Imi deschid ochi doar ca sa vad totul in ceata , clipesc de mai multe ori s vad ceva salmon.  Natsu....

Zambesc si ma apropi mai mult de el, strangandul mai tare cu mainile mele. Capul meu atingea pieptul lui si mirosul care il ador asa de mult m afacea asa de fericita. As vrea sa il tin mereu in brate.

Natsu geama si mana lui ma inbratiseaza. "Nu imi da drumul niciodata..." Zic eu in soapta si imi frec fata de pieptul lui. "Nu avem de gand ." Ii aud vocea puternica. "Erai treaz tot  timpul asta?" Zic eu cu ochi inchisi.

"Cand mai inbratisat da." Zice Natsu. Cu cele doua maini ale lui ma pune   sa stau pe el ca un bebelus care sta pe burta mamei ei. Mana lui mare si calda imi atinge capul si il saruta delicat. "Niciodata sa pleci din viata mea." Zmabesc cu toate ca el nu poate vedea.

"Nici nu aveam de gand." El ma trage ma aproape de fata lui si imi saruta umarul drept eu find cu capul pe umarul lui opus. "Sti ca ma gadili nu?" Zic eu in timp ce chicotesc. "Stiu, de asta imi place sa fac asta." Zice el si continua sa imi sarute umarul urcand la gatul meu.

"Am observat asta." Imi pun mainile pe pieptul lui si ma ridic eu find deasupra lui  "Imi pare rau pentru tot Natsu..." zic eu simtindu-ma vinovata dar el doar imi arata un mic zambet si ma saruta.

Il sarut si eu cu mare bucurie . Rupem sarutul respirand greu . Respiratia lui calda facea contact cu fata mea si a mea facad contact cu fata lui. "Nu trebuie sa iti ceri scuze. Este si vina mea " Imi pun capul pe pieptul lui in timp ce el isi pune mana drepta pe capul meu si cealalta ma tine de mijloc.

Sunt asa de norocoasa sa am pe cineva ca Natsu.

Gata si capitolul asta! Luni si Marti am test la fizica si matematica  ;( Imi urasc viata....Dar pe 5 sau 8 (lene mare sa vad) am vacanta de paste timp de  2 saptamani! Abia astept! O sa scap de clasa mea care o urasc timp de 2 saptamani! Doar eu sunt fericita? Da? Nu ? Separe ca da....

~Bye Bye !

~Miss greseli isi cere scuze pentru greseli!


Te pot trata mai bine...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum