~Lucy
Incerc sa stau departe de el dar nu pot. Plus Loke ma lasa sa stau cu el dar nu am voie sa zic nimic. Sunt asa de fericita! Natsu o sa ma conduca acasa.
Ora asta nu se mai termina!
Ma uit la ceas . In 2 minute se suna. Toata lumea incepe sa stranga tot. Profesoara e nervoasa acum. "Mai sunt 2 minute nu muriti!" Incep sa rad. "Crezi ca e amuzant Lucy?" Dau negativ din cap. "Bine...." Atunci profesoara isi strange lucrurile .
Soneria se aude. "Puteti pleca..." Zice profesoara si toti au iesit pe usa. Profesoara ofteaza. Nu ma pot abtine din ras. Am iesit rapid spre usa .
Natsu nu e aici? Poate inca e in clasa.
Cand vroiam sa merg spre clasa lui Natsu aud ceva. "Natsu sti bine ca nu trebuie sa stai langa ea..." Ma apropri si vad 3 baieti care vorbesc cu Natsu. " Are dreptate Natsu...... Uite sti cum toata lumea o considera pe ea......." Vorbesc despre mine? "Stiu......dar asta nu inseamna ca trebuie sa stau departe de ea! " Baieti se uita unul la altu . Iar Natsu parea foarte nervos. "Natsu poate o sa mori si tu.....sau nu ai auzit de zvonurile cum ca ea la omorat pe Sting?"
Nu......nu eu am facut-o.......
Mainile incep sa imi tremure. Asta crede si Natsu despre mine? A fost prieten cu mine doar pentru ca ii era mila de mine?
"Daca mai pronunti numele lui odata jur ca-" dar este intrerupt de unul dintre baieti . "Ca ce Dragneel? Sti foarte bine adevarul cum toata lumea o stie!" imi las capul in jos.
Are dreptate e numai vina mea ca el a murit......
"H-Hey!" Imi ridic capul si ma uit la Natsu care ii da un pumn barbatului acela. "TU NU STI ADEVARUL!! SI MAI ALES AI DREPTUL SA VORBESTI ASA CU MINE!? SAU AI UITAT UNDE ITI E LOCUL ?" Am uitat. Natsu e foarte popular. Imi amintesc cum a reactionat cand cineva a aruncat cu o hartie in el.
sa revenim la poveste.
Barbatul acela era pe jos de la pumnul lui Natsu. "Dar serios acum. Stai departe de ea o sa iti scade reputatia cu ea. Daca vrei sa mai fi popular stai departe de ciudata aia. Aduce numai lucruri rele. "
E adevarat....
Imi las capul in jos si incerc sa nu plang dar nu am putut opri acele lacrimi.
"Nu ma intereseaza." Imi ridic capul rapid si cateva lacrimi au cazut . Ochi mei erau mari. "Luce e Luce pentru mine. Ea mereu o sa fie la fel. Si nu ma intereseaza de reputatia mea! Mai bine sa o am pe ea de cat pe niste prieteni falsi ca voi!" Corpul meu se relaxeaza si un zambet mare apare pe fata mea....
Natsu......
"Cum zici tu.... o sa regreti mai tarziu ca nu esti popular. " Atunci acel barbat se ridica si pleaca cu ceilalti prieteni in timp ce avea mainile in buzunarul de la pantaloni.
"Da sigur..." Atunci Natsu isi ia ghiozdanul si vine in directia mea.
Cand ma vede ramane socat. "Luce......." Plangeam dar nu erau lacrimi de tristete . Erau de fericire. "Natsu!!" Strig si el ramane surprins cand fug spre ei si il imbratisez. "Multumesc....." Ma imbratiseaza si el. "Pentru ce?"
Idiotule....
"Pentru tot." El nu zice nimic. Dar nu trebuie sa zica ceva. Deja stiu raspunsul...
"Cu placere Luce~" Ador cand imi zice Luce. "Luce?" Imi ridc capul sus. "Da?" Zambeste la mine. "Sa mergem acasa..." Atunci el rupe imbratisarea si ma tine de mana. Simt cu obraji mei sunt calzi. Foarte calzi. "Da sa mergem..." Zambesc si eu.
Cand am iesit din scoala era intuneric. Stelele erau vizibile pe cer. Luna era asa de stralucitoare .....Totul era superb. Mereu am adorat noaptea.
Gandurile mele sunt intrerupte de un anumit ras care venea de la un baiat cu parul salmon. "Ce e asa amuzant?" El se opreste din ras si ma priveste "Tu. " Atunci rosesc asa de tare. "Hey Luce? " Ma uit la el curioasa. "Hmm...." Dintr-o data zambeste la mine.
Ce a patit ?
"Luce ce zici daca mergem la un parc? Acolo putem vedea stelele mai bine."
"Sigur!" Atunci fug foarte fericita spre parc. "Asteapta Luce!!" Nu ii ascult si fug pana cand ajung in locul unde mereu ne uitam la stele.
Natsu ajunge langa mine intr-un final. "Locul asta niciodata nu se schimba nu? "
Autor-pov
Ochi lui Lucy straluceau la lumina luni. Zambetul ei nu pleca de pe fata ei . "Da..." Raspunde Natsu si se aseaza pe iarba iar Lucy face acelasi lucru. " Luce......vreau sa iti dau asta. " Atunci Lucy vede o cutie si il priveste pe Natsu curioasa "Ce este?" Natsu rade. "Deschide si o sa vezi. " Blonda nu ezita si ii ia cadoul din mana lui Natsu. Lucy il priveste inca odata si deschide cutia. Ochi ei devin mari.
Il privea pe Natsu . Era surprinsa . "De unde ai stiut? " Natsu rade din nou. "Stiu ca iubesti mult stelele si am zis sa cumpar asta. " Lucy se uita la el . Nu putea sa creada.
In cutie erau 12 chei ale zodiacului. "Multumesc Natsu! " Lucy ii ia in brate. " Acele chei vroia sa le cumpere de mult.
"L....Lucy nu pot respi....ra. " Lucy imediat ii da drumul. "Hehe! Scuze. " Natsu doar zambeste la ea. E asa de fumoasa noaptea. Ochi ei erau asa de stralucitori...... parul ei blond , zambetul ei superb . Natsu era fericit sa o vada pe Lucy asa de fericita dupa atata timp.
Lucy privea cerul plin cu stele ."Ne Natsu....... Multumesc pentru tot. Nu as fi trecut peste multe fara tine..." Lucy isi intoarce capul si il priveste pe Natsu cu ochi ei ciocolati.
Natsu ii arata un zambet mic . "Nici eu fara tine Luce" Amandoi incep sa rada. Sentimentul asta era ciudat. Un sentiment asa de confuz. Lucy era confuza.
"Luce..." Simte aerul cald care venea de la Natsu. Lucy isi intoarce capul rapid spre Natsu numai sa observe ca el era asa de aproape de ea.
Lucy avea toata fata rosie. Natsu credea ca e asa de draguta . El tot se apropria de blonda. Inima ei ii batea asa de tare. Vroia sa il sarute asa de tare.
Dar nu poate. El este prietenul ei cel mai bun. Nu poate sa faca asta. Natsu tot se aproprie. Buzele lor mai aveau putin si faceau contact. Dar Natsu se opreste. "Haha ! Esti asa de draguta cand toata fata ta e rosie.
Blonda era trista. Vroia sa il sarute. Poate il iubeste pe Natsu. Doar el o face sa simta acele sentimente care o fac nebuna. "Luce?" Natsu isi pune mana pe fata lui Lucy. Natsu incearca sa o trezeasca din gandurile ei.
Lucy il privea pe Natsu. 'Il iubesc?' gandea ea. Poate il iubea.
'Atunci am un singur lucru de facut ca sa stiu !" Atunci Lucy il trage de camasa lui Natsu si buzele lor fac contact. Buzele lui Natsu erau asa de calde
Natsu era surprins. Vroia sa o sarute de atata timp. Dar uite acum . Persoana care o iubeste asa de mult si vrea sa o protejeze il saruta.
Lucy rupe sarutul . "S-Scuze nu stiu ce e cu-" Dar nu a apucat sa zica ce vroia sa buzele calde ale lui Natsu fac contact cu ale ei inca odata. Lucy e surprinsa. Dar nu ii ia mult pana saruta si ea. Sarutul era pasional......un sarut care era diferit. Nu e la fel cand Loke o saruta.
Sentimentele lor erau transmise in acel sarut.
Cand sau indepartat unul de altul ochi lor se deschid usor. "Luce......te iubesc. "Lucy nu stia ce sa zica. Ea chiar il iubeste?
"Natsu....."
Gata si capitolul asta. Mereu am scris capitole oribile si am realizat de ce. Pentru ca nu sunt eu atunci cand scriu . Dar de acum o sa scriu cum simt ca trebuie. Am o dispozitie proasta. Am citic o carte si era super! Dar.....nu a mai postat din 25 octombrie. Si sunt trista........ Lumea nu e de partea mea....
~Bye Bye
~Miss greseli isi cere scuze pentru greseli.
CITEȘTI
Te pot trata mai bine...
Fanfiction"De ce? De ce Lucy? Ce ce il vrei pe el cand eu te pot trata mai bine de cat el? " Ea se uita in jos fara sa zica un cuvant. "Inteleg ca il iubesti . Dar iuberea care o ai pentru el si el pentru tine e total diferita. "Natsu nu pot...." "De ce?" A...