Nu omorati okey? Nu este vina mea ca nu am mai postat ...este vina cuiva care nu vrea sa ii zic numele...ahem ..Kushi...ahem! Daca nu ma inebuna cu un joc scriam mai devreme capitolul!
~Lucy
Imi deschid ochi lenesa . Imi misc corpul putin ca sa simt corpul lui Natsu care ma face sa zambesc. Imi ridic privirea la el ca sa il vad cum se uita la mine cu zambetul lui gingasi. Mii de fluturi zburau prin stamacul meu . Cum poate un simplu zambet sa ma faca sa ma simt asa?
Se apropie de mine si isi pune mana lui dreapta pe mijlocul meu tragandu-ma mai aproape de el . "Hey frumoaso " I zice cu vocea lui sexy. Se apropie mai mult de mine sarutandu-mi buzele care niciodata nu se satura de el. Ii raspund la sarut si asta il incanta . Ne andacim mai mult in sarut iar amandoi deveneam mai tensionati .
Dar momentul a fost distrus cand telefonul meu incepe sa bazie. Natsu rupe sarutul si geme enervat . Ma intind spre telefon care statea pe jos si ma uit cine ma suna. "Levy..." Zic cu o voce ragusita.
Natsu geme iar enervat si ma trage mai aproape de el , capul lui find la gatul meu sarutandul. "Nu raspunde acum.....o poti suna mai tarziu. " Ofteaz si ii frec parul lui ciufulit. "E posibil sa fi uitat sa ii zic ca suntem la hotel. " El geme iar in timp ce capul lui inca era la gatul meu . Raspund la apel si Natsu iar geme.
"Hey Lev" Zic cu o voce somnoroasa. "Oh! Scuze nu stiam ca dormi dar am auzit de la baiatul asta Rogue ca esti al hotel cu Natsu cel popular corect?" zice cu o voce curioasa.
Oftez iar Natsu isi misca mana la burta mea facandu-ma sa ma intreb. Ce are de gand? " Da....sunt cu el acum . Scuze Lev am uitat sa iti zic de veste . " Zic cu o voce vinovata. Degetele rozaliului incep sa imi pipaie burta facandu-ma sa rad un pic. "Nu este problema. Lu cand o sa te intorci?" Ma intreaba Levy iar Natsu incepe sa ma gadile cu ambele maini facandu-ma sa rad fara oprire.
"O-Oprestete! " Strig la el si incep sa ii indepartez mainile cu cealalta mana care nu e ocupata . Simteam cu zambea la gatul meu iar degetele lui ma gadila fara oprire.
"Lu?" O aud pe Levy . "D-Da?" Zic in timp ce radeam. "Oh...o sa m-ma intorc! hahah! intr-o saptamana!" Zic in timp ce radeam. Firar Natsu ! "Oh...bine. Te las sa te distrezi cu orice faci pe acolo dar ai grija sa nu distrugi camera aia. " Zice Levy doar o pot imagina acum cum ranjeste.
Natsu bufneste in ras si se opreste din a ma gadila. "Stai linistita Levy este in maini bune." Zice Natsu cu ranjetul lui sexy. Fata mea cred ca era mai rosie de cat un rac. "Natsu! Nu zice asta!" Zic rusinata . El incepe sa rada impreuna cu Levy .
"Va las porumbeilor!" Zice Levy si inchide apelul. "De ce nu ma lasi sa vb cu Levy fara ca tu sa faci ceva idiot"? Zic eu suparata. "Nu face fata aia. Ma distram si eu " Zice si ma saruta pentru cateva secunde.
"Din cauza ta Levy gandeste ca faceam altceva!" Zic suparata. "De parca imi pasa ce crede. "Zice cu o voce indiferenta. Ma intorc cu spatele la el suparata. "Luce....." Focea lui sexy era ca un cantec pentru urechile mele. Nu sunt suparata doar ma joc cu el si sunt sigura ca stie asta.
"Daca nu te intorci e posibil sa nu am stapanesc si sa fac ceva murdar~ " Zice cu vocea lui sexy. Sunt sigura ca ranjeste acum iar fata mea incepe sa arda. " hmm..." Se apropie mai mult de mine si incepe sa imi sarute spatele facand corpul meu se tremure intr-un bun sens. Mana lui era la mijlocul meu si tot urca mana pana a ajuns la sanul meu facandu-ma sa gem .
"Vad ca iti place ~ " Mana lui imi pasa usor sanul iar buzele lui ma sarutau asa de delicat..." urca cu saruturile pana la gatul meu. "Luce...daca nu ma opresti e posibil sa nu te mai iesi din patul asta." Toata fata mea incepe sa arda si ma intorc la el rapid. "Nu poti face asta pentru o zi intreaga Natsu." Zic in timp ce chicoteam. "Mai vedem noi.." Atunci ma ia imbrate si incepe sa ma sarute pasional.
CITEȘTI
Te pot trata mai bine...
Fanfiction"De ce? De ce Lucy? Ce ce il vrei pe el cand eu te pot trata mai bine de cat el? " Ea se uita in jos fara sa zica un cuvant. "Inteleg ca il iubesti . Dar iuberea care o ai pentru el si el pentru tine e total diferita. "Natsu nu pot...." "De ce?" A...