Mini copper merah yang dipandu oleh Zafira meluncur laju di atas jalan raya. Streettt... Pedal brek di tekan mengejut dan... Bomppss.. Kereta mini copper dia berlanggar dengan sebuah kereta CRV putih. Milik siapa?? Hmm siapa lagi kalau bukan milik Muhammad Adam Harith bin Muhammad Hafiz.
"Ya Allah malaun mana yang bawak kereta macam orang gila ni.."bebel Adam yang berura hendak keluar daripada kereta. Qaisara hanya memerhati. Sebab malas nak ambik tahu Qaisara mengeluarkan ipodnya lalu menyumbat kedua belah telinganya dengan earfone. Lagu Bahala Na nyanyian James Reid dan Nadine Lustre menjadi pilihannya.
"Ohh noo!!! My babyboo.. Sapa yang brani langgar u nii.. Jap ekk I nak bgi pengajaran kat dia" Zafira keluar dengan muka benggangnya.
"Woi perempuan!!! Drive tuu cee elok sikit ini tidak break mengejut. Nasib x cedera."dengan malasnya Adam berkata.
'Errr comel pulak aweq senget ni. Fuhh...cair den..'desis hati Adam smbil menjeling Zafira di sebalik cermin matanya."Ehh kita pulak di marahnya. Ehh jantan aq cuma nak elak dari langgar kucing jee.. X sangka kau langgar kereta aq.. Tgok hbis calar. Aku belasah jugak karang..!"kata Zafira yang sudah bersedia bukak langkah taekwondonya..
For your guys information Zafira ni pemegang black belt dalam taekwondo. Tu laa ramai laki susah nak lekat garang kalahkan singa..
'Huh muka ayu but garang nak matey.. X leh wat bini. But muka dia macam familiar pulak.'
"Mr Adam ... What are you doing. Cepatlaa I dah lambat nii"jerit Qaisara yang sudah tidah betah menunggu.
"Yess honey... Coming.. Dah laa aku kene pergi btw lpas nii drive elok² sikit. Huh!"Adam berlalu meninggalkan Zafira yang terpinga-pinga.
'Muka handsome but dh berpunya.. Melepas...ehh asal pulak aku cakap macam nii.. X nak aq kat dia mulut macam longkang. Ehh aq dah lambat nii' Zafira dengan kalut terus memecut laju untuk ketempat yang hendak dituju.
Untuk kali ni ringkas jee baru terjumpa . No idea lagi .. Nnti baru sya perbaiki. Ha tu sya letakkan muka Zafira pula..hehehe ekceli Mira Filzah..heheheh
YOU ARE READING
Aku Cinta Kaulah Nerd
RomanceAdam Harith memang seorang lelaki yang nerd. Dia dengan cermin mata besar dan baju tight in memang x leh di pisahkan. Tapi senerd-nerd Adam ni die menyimpan perasaan dekat sahabat dia Zafira Aisyah. Zafira pula merupakan gadis yang sngat comel. smua...