No comment...
_____________________
Szóval helyzet!
Nem tudom én miért vagyok ennyire szerencsétlen. Most komolyan. Eddig két helyről voltam aktív. Telefonon, ahol az alkalmazást használtam, és tadbról, ahol a webes wattyt használom, mert kellett castot választanom amit alkalmazással nem lehet. Felhasználó nevet változtattam, és miután ez megtörtént autómatikusan kijelentkezett, és a jelszavam meg elfelejtettem, és nem hajlandó bevenni az újat. Szóval a telefonomon a legfontosabb alkalmazás nem található enimór. És a webes Watty kicsit másabb, szóval ha valami szokatlan lesz csak emlékezzetek, hogy Barbara egy idióta barom. ;) :DD Ezt szerintem ti is észrevettétek, de gondoltam alátámasztom nektek. :)
A másik meg az, hogy azt hittem ma, hogy meghalok. Anyával mentünk a boltba, és éppen az italoknál vagyunk amikor egy idősebb pasi elnézést kér, mer' a kosár miatt nem fért el. Ugyan ez megtörtént később, csak velünk. Tök rendes volt, mosolygott. :DD Jövünk haza, nagyban hallgatjuk a Hush, Hush-t (ez most nagy kedvenc :'D ), amikor anya megszólal:
,, Barbi, az a pasi a Kauflandból (kaufland=német tesco) követ minket." Mondja aggódottan, amire megfordulok, és látok egy kocsit, de nem tudtam megmondani ki ül benne.
Na az a kocsi hazáig követett minket.
,, Most mit csináljunk? " kérdezi anya rémültem, nekem meg a szívem jócskán a fülembe dobogott.
,, Ha nem hagy békén, hívd a rendőrséget. " tanácsolom neki remegő hangal. Befordultunk egy kis utcába ahol már nem követett minket. Amikor kiszálltunk a kocsiból még forgolódtunk, hátha a környéken ólálkodik. Azt a félelmet nem kíválnom senkinek, mint amit akkor megéltem.
Mint valami horror film :DDDD
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mémek
Não FicçãoMinden ami fárasztó és agyzsibbasztó --- második rész; Retardáltak klubbja ;; Elkezdődött 2016 nyarán Befejeződött 2017 őszén ↘ © 2017, minden jog fenntartva - wattpad, szokecola