hát ehhez is elérkeztünk! :(
Nagyon szépen köszönöm, hogy végig olvastátok a "könyvem"!
Nem is tudjátok mennyire sokat jelent nekem, illetve minden írónak, hogy folyamatosan kommentelnek és szavaznak ( =vótolnak) a blogodra, de tényleg.Tudom, nyálas duma blah, blah, blah...
viszont tényleg egy hatalmas köszönet nektek, és anyámnak...
najó...most, legalább az utolsó résznél legyünk komolyak :D
az ok, amiért nem folytatom ezt, mert összesen csak 200 részt lehet publikálni. pedig higgyétek el, 1000 rész is lenne :((
de ha egy író úgy érzi nincs kész egy "művével" akkor csinál egy folytatást amit az angolok csak úgy hívnak "szekvel" :D
hát.. ez a könyv minden csak nem egy "mű" , viszont hova van az írva, hogy nem lehet folytatása? igen, sehova, szóval szeptember 1.-én találkozunk a "retardáltak klubbja"-ban. (:Jut eszembe...
DIJ!!
Nagyon köszönöm a díj-at KamiAtsu -nak! :) :3
!¡SZABÁLYOK¡!
!¡TÉNYEK¡!
(1.) Van egy öt hónapos kutyám.
(2.) A kutyám neve Sophie.
(3.) Szerintem már rájöttetek, de Michael Jackson fan vagyok.
(4.) Jon Bon Jovi iz máj dedi.
(5.) Zongorázok. Régebben Beethoven voltam, de mára b@szott béna lettem :DD
(6.) Nagyon rászoktam, hogy sok helyre azt írom, hogy; :DD
Ne kérdezd miért.
(7.) A múltkor rátaláltam egy filmre amit kb. három éve láttam, de nem találtam rá, csak pornót dobott ki és azóta minden este azt nézem. :D (My Dear Secretary)
(8.) Nekem 12.-én kezdődik a suli nyehehehe
(9.) Németországban élek.
(10.) Most az utolsó tényt olvasod :)
!¡KÉRDÉSEK¡!
(1.) Ha bármilyen veszélyes állatot tarthatnál otthon, melyik lenne az?
— Tigjis :3(2.) Egy felelsz vagy mersz játékban inkább csókolnád meg a szerelmed fogadásból, vagy felelnél arra a kérdésre, hogy lefeküdnél-e vele a következő mersznél?
— Inkább válaszolnék rá, mert ezt nem jelenti azt 1000% biztosan, hogy le kell vele feküdnöm. Viszont ha le kellene feküdnöm vele az sose történne meg, mert a kiszemeltem nem nagyon bír :c szed(3.) Mi az a film/sorozat, amit akárhányszor meg tudsz nézni, és bárkinek ajánlanád?
— Vissza a jövőbe trillógia, és a "The Good Lie" című film, "My Dear Secretary" meg Michael Jackson filmjei, de lehet azok téged nem érdekelnek :D (This is it, A Holdjáró)(4.) Kedvenc könyv wattpadon?
— Eddig igazából csak egyetlen magyar könyvet bírtam elolvasni Wattpadon a "Suli Rossz Fiúja" bookworm0121 -től.(5.) Mi az a dolog amit mindennél jobban utálsz?
— A sulit...(6.) Ruhaboltba vagy élelmiszer boltba szoktál előszőr bemenni?
— Kajaaa. Tényleg, utálok ruhát vásárolni :DD(7.) Mi a különleges tulajdonságod?
— Akár öt perc alatt rátudok venni bárkit, hogy azt mondja: "Kopj le, a büdös p*csába"(8.) Ha találkozhatnál egy általad választott hírességgel, de kiderűlne róla, hogy yandere, és szerelmes beléd, mit tennél?
— Örülnék, hogy szerelmes belém Michael Jackson és nem törődnék a brutalitással. Ahw.(9.) Élnél olyan világban, ahol bárki meghalhat körűlötted, csak te nem, viszont nem mondhatnád el senkinek, mert rögtön meghalna mindenki velük együtt te is?
— Nem nagyon. :D Ha mégis,akkor elmondanám, mert egyedül nem lenne jó élni, főleg, hogy egy idő után elfogyna az étel az egész világon(10.) Ha én azt mondom neked, mint ismeretlen embernek, hogy 10 napon belül szerencsés dolog fog veled történni, elhiszed?
— Nem. lol!¡KÉRDÉSEIM¡!
(1.) Mi áll biztosan a bakancslistád első helyén
(2.) Ha bárbova utazhatnál, hova mennél?
(3.) Milyen fajta kutyákat szertsz?
(4.) Hogy vagy? (:
(5.) Ábel vagy kasszás Erzsi idegesítőbb szerinted?
(6.) Mi az a kaja amit akár egész nap enni tudnál?
(7.) Tört már el valamid, ha igen mid?
(8.) Kedvenc bandád?
(9.) Tetszik ez a kérdés?
(10.) Inkább előre, vagy vissza utaznál az időben?!¡KIHÍVOTTJAIM¡!
bbypokemon
TheBestKitsune
ConsolKing92
honeymoonlessa végére azért még egy mém:
bye c:
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mémek
Não FicçãoMinden ami fárasztó és agyzsibbasztó --- második rész; Retardáltak klubbja ;; Elkezdődött 2016 nyarán Befejeződött 2017 őszén ↘ © 2017, minden jog fenntartva - wattpad, szokecola