(Mém) hándrid fortín

1.9K 110 38
                                    

srácok, titetek is sokkolt ez a kék bálnás cucc? 😕

már van két biztos magyar áldozat, de lehet akár több is még.

csak azt szerettem volna mondani, hogy nagyon figyeljetek oda, mert ez nem játék (attól függetlenűl, hogy ez egy játék akar lenni)

aki nem tudná, ez a "játék" oroszországból származik, egy VK-s (a VK az orosz facebook) csoportban kezdődött a brutális játék. hashtagben jelezned kell a játékmesternek, hogy szeretnél játszani. a játékmester felveszi a kapcsolatot veled, és kérdéseket tesz fel. ha szimpatikus vagy, és úgy érzi, te megfelelő vagy erre a játékba, bevesz egy zártabb csoportba, ahova 50 napon keresztül "küldetéseket" ad, amit fel kell venned videóra, vagy lefényképezni amint elvégzed őket. innentől kezdve NEM szólhatsz erről senkinek, ha igen, akár szüleid életével is fenyegetőznek. de ha még is úgy gondolod ki szeretnél lépni, folyamatos hívásokat kapsz, hogy muszáj leszel folytatni, és itt igy a szüleid élete a tét. szóval nincs kiút.

aztán haladsz szintről-szintre, míg elérsz az 50.- ik szintig, ami az, hogy könnyíts magadon, szebben szolva végezd ki magad.

azt ajánlom senki NE próbálni, mert NINCS kiút!!!!(!!)

ha úgy érzed nem szeretnél tovább élni, mindig gondolj azokra a dolgokra, amikért érdemes élni. mindenkinek vannak ilyen dolgai, amik tényleg fontosak, és bearanyozzák a napját.

nagyon ügyeljetek magatokra!🙃💕

MémekOù les histoires vivent. Découvrez maintenant