*Lee's resident*
"Kenapa kau tak hilang-hilang lagi ni?" Gikwang memerhatikan Dujun yang kecewa duduk di sudut bilik nya. "Kes surat dah selesai, by this time perempuan tu mesti dah baca confession kau tu."
"Dia takkan tau yang surat tu dari aku.." jawab Dujun dengan nada frustated nya.
"Maksud kau? Obviously surat tu kau tulis....a.. Kau tak tulis nama kau ke?" soal Gikwang. Dujun menunduk kan kepala nya dan mengeluh kuat. Kemudian dia pandang ke arah Gikwang.
╮(╯_╰)╭
"Tahniah, sekarang dia nampak kau yang confess kat dia" ~*Bang's resident*
'Everytime i saw you, my heart beating dujun,dujun,dujun very hard. You may be not realise that i'm always like you, so i...'
Minah melipat semula kertas itu dan dimasukan ke dalam sampul nya. Walaupun sudah lebih 2-3 kali dia membaca surat itu, dia masih kebingungan. "Siapa? Kenapa? Dia dari sekolah mana?" pelbagai soalan bermain di fikiran Minah. Orang yang first time dia jumpa tiba-tiba meluahkan perasaan. Rasa sedikit excited, Minah juga perlu memberi jawapan kepada orang itu.
Beberapa hari kemudian,
*Ahyun High School*
"Argh, tolong jangan ganggu aku dalam class! Pergi tempat lain, aku dah tak boleh tolong kau", kata Gikwang kasar kepada Dujun.
"Aku taktau nak pergi mana. Kau je aku boleh bawak sembang, lagipun... hari tu kau yang..", jawab Dujun sedih.Gikwang terus kan berjalan untuk pulang ke rumah. Sejak surat itu di serah kan ke Minah, tiada perubahan yang berlaku. Gikwang berasa sedikit bersalah kerana tindakan yang melulu memberi surat itu tanpa explanation. *sigh*
Jari Dujun mencuit-cuit bahu Gikwang beberapa kali. Gikwang yang rasa diganggu pun menjerit marah. "APA KAU NAK?!"Pada masa yang sama, Minah berdiri di depan Gikwang dengan muka yang terkejut.
"S-saya..cumaa.er.. maaf kalau menganggu," kata Minah.
~
YOU ARE READING
💜tell or not to tell💜
Hayran Kurgu"should i tell her? should i wait?" 'Dujun, Dujun, Dujun' Bak kata orang, jantung berdegup laju bila nampak orang yang istimewa. Aku rasa aku faham. Yoon Dujun, pelajar tahun 3 class-4, pelajaran not so good also not so bad, badan athlet, muka 50-5...