IF I LOVE YOU AGAIN

29 8 3
                                    

IF I LOVE YOU AGAIN EPISODE 4

[Slow update]

<Trowback sambungan episod 3>

*Degupan jantung chen berdegup kencang apabila ternanti nanti apa yng bakal ain katakan*

"Sbb awak..kawan chen dari sekolah menengah lagi..So memang patut lah"ujar ain sambil mengangkat kening.

*Chen menarik nafas sedalam dalamnya*

"Kau dah kenapa chen,macam orng tk betul je"soal D.O kepada chen dgn mata pingu dia(author:ah mcm mata penguin)

"Aku okaylah,kau je tak oky dgn mata mcm tuh..Hahahaahah*tergelak mcm chanyeol*"jawab chen yng melarikan diri daripada di kejar d.O.
(Author:Hahahaahah..Nasib baik D.O tak baling kuali bersaiz XXXLL kalau kena tuh..pehhh mahu masuk ICU dohh)

"Berani kau KIM JONGDAE!!!"D.O keluarkan kuali berkarat sambil berlari membaling dekat chen.

"Matilah aku!!!*chen guna suara highnote tinggi*toloonnggg!!!!"ujar chen yng berlari ke arah suho.

*Semua yng ada dekat situ menutup telinga dek kerana highnote chen*
(Author:boleh berdarah telinga kalau mcm ni)

"D.O sudah sudahlah tuh,korang dah besar..tak payahlah tunjuk keanak-anakan lagi,tak malu ke depan perempuan"ujar suho kepada chen dan D.O.

*semua orang tergelak akibat melihat chen dan D.O kena marah*

"Hmm..boleh saya pinjam chen sekejap tak?"soal soyoung kepada EXO.

"Untuk apa?"jawab Ain sambil merenung muka soyoung.

"Adalah~ its a secret... i can't tell you"soal soyoung kepada Ain.

"Boleh tapi satu syarat dan syaratnya adalah kau tak boleh berpegangan tangan atau lebih dari itu"ujar Ain dgn memberi Amaran kerja soyoung.

"Are you kidding me? What your problem?ehhh,suka hati aku nak buat apa pun dgn chen!apa masalah kau?"soal soyoung yng sedikit marah.

"Wow..what my problem?yes!you are my problem!cause chen is my boyfriend!? You right!memang patut pun aku mcm tuh"ujar Ain yng sudah tidak tahan lagi dengan sikap soyoung.

"Bla bla bla bla!what ever~"jawab soyoung.

"Kalau dah nama Ex girlfriend, buatlah cara mcm Ex girlfriend.tak payah lah nak menggatal dengan kekasih orang...Dah macam PERAMPAS"ujar Ain yang kelihatan sedikit geram.

"Apa ni gaduh gaduh!Ain stopped!dah lah tuh tk payahlah nk gaduh benda kecil je kot. Dan awak soyoung,please berhenti cari masalah"jawab chen dlm keadaan marah.

"Bo??!awak suruh saya berhenti?jadi salah sayalah,yelah!!?"Ujar Ain kepada chen.

"Yes!sbb awak yang mulakan dulu ain,please stop"jawab chen.

"Okey fine!!kalau itu yng awak nak sangat!!"jawab Ain dlm keadaan sangat marah.

*lalu Ain pergi meninggalkan chen begitu juga EXO dalam keadaan marah,kecewa,geram semuanya jelas di wajahnya*

"Tengok!apa kau Dh buat!Chen itu Ain!teman wanita kau!sanggup kau marah hanya sbb perempuan ni!aku tak faham dgn kau chen"jawab Sehun dgn nada marah.

"Entah si chen ni, dgn ain pun nak marah. Betul apa yng ain ckp tuh,(satu syarat dan syaratnya adalah soyoung tak boleh berpegangan tangan kau atau lebih dari itu) itu pun salah ker,chen?!!"ujar chanyeol dari tadi asyik perhatikan soyoung.

*semua ahli EXO berlalu pergi kecuali chen dan soyoung*

//SKRIP//

Ain P.O.V

*keluar dari SKY Dome*

"Sampai hati awak chen!sanggup awak marah saya depan semua orang!salah ker saya ckp mcm tuh!salah ker?!!!mentang-mentanglah soyoung tuh EX girlfriend awak,awak blah marah saya sesuka hati!!?Tunggulah nanti~awak akan menyesal diatas apa yang awak lakukan terhadap saya..buat masa ini awak boleh lah marah saya,pulaukan saya(pulaukan its means tidak peduli)satu saat nanti bila saya dah tiada..awak jangan menyesal"ujar Ain yng mengalirkan air mata yng deras nak seperti air terjun.sungguh tidak percaya apa yang berlaku di depan matanya.

TO BE CONTINUED

(Author:Huhuhuhu..sedih tau bila tgk Ain menangis mcm tuh sekali...selama ini Ain pendamkan segala kesedihan dia kepada chen..End korang mesti terkejut kan Knpe ain ckp mcm tuh tadi..jeng jeng jeng..Kalau nak tahu tunggulah episod akn datang..BYE bye)

IF I LOVE YOU AGAINWhere stories live. Discover now